تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بلایی که مادربزرگ جن گیر سر نوه اش آورد! +فیلم

  • کد خبر : 220591
  • 22 دی 1397 - 0:48

اقدام عجیب زن میانسال که قصد خارج کردن جن از بدن نوه‌اش را داشت، برایش دردسرساز شد.

بلایی که مادربزرگ جن گیر سر نوه اش آورد! + فیلم//به گزارش«کمال مهر»، زنی که به طرز وحشیانه‌ای قصد خارج کردن جن از بدن نوه ۹ ساله اش داشت توسط پلیس السالوادور دستگیر شد. این زن مدعی بود که نوه اش توسط شیاطین تسخیر شد. بنا به ادعای” نارسیسا اسکوبار ” ۵۵ ساله پس از آنکه یک جادوگر محلی یک عروسک در اختیار نوه او قرار داد او بعد از ظهر هر روز علائمی از دیوانگی را از خود نشان می‌داد.

در ویدئویی که منتشر شده است این زن به همراه یک زن دیگر را در حال جن گیری نشان می‌دهد. آن‌ها پس از آنکه لباس‌های این دختر را پاره کردند، یک پتو را روی سر او قرار داده و با روشی خشن جن گیری را انجام دادند. در این ویدئو که توسط یک شاهد عینی تهیه شده است در حالی که یکی از این دو زن کتاب مقدس را روی صورت دختر نگه می‌دارد، زن دیگر تلاش می‌کند تا مانع تکان خوردن دست و پای دختر شود.

در ویدئوی منتشر شده این دختر در حالی که صورتش با پتو پوشیده شده است فریاد می‌زند: ” مرا رها کنید، در حال خفه شدن هستم. ”

این دختر پس از آنکه والدین او برای داشتن زندگی بهتر به آمریکا مهاجرت کردند با مادربزرگش در منطقه ” سن میگوئل” السالوادور زندگی می‌کند.

پس از آنکه این ویدئو به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی السالوادور به اشتراک گذاشته شد پلیس محلی این کشور اقدام به دستگیری این زن میانسال کرد. این زن پس از دستگیر شدن توسط پلیس با دفاع از عمل خود گفت: کاملا مطمئن بود که نوه اش توسط شیاطین تسخیر شده است و قصد رها کردن او از شیاطین را داشت.

گفتنی است؛ در حالی که به گفته پلیس این زن با اتهام کودک آزاری مواجه شد تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x