تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بازتاب گسترده فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در رسانه های ترکیه

  • کد خبر : 220726
  • 22 دی 1397 - 19:40
بازتاب گسترده فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در رسانه های ترکیه

فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ با هزاران نفر از مردم این شهر با بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه همراه شده است. اکثر رسانه های رسمی و پربازدید این کشور اقدام به انعکاس سخنرانی اخیر […]

بازتاب گسترده فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در رسانه های ترکیه

به گزارش «کمال مهر» به نقل از اروم نیوز، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ با هزاران نفر از مردم این شهر با بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه همراه شده است.

اکثر رسانه های رسمی و پربازدید این کشور اقدام به انعکاس سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب کرده اند و لفظ “احمق های درجه یک” را که ایشان در خطاب به برخی مسئولین آمریکایی به کار بردند تیتر یک خود قرار داده اند.

در این میان هابر۷ و ملیت سخنان رهبر معظم انقلاب را با تیتر بمب خبری منتشر کرده اند. برخی مخاطبان ترکیه ای در حمایت از موضع رهبر معظم انقلاب که در این رسانه ها منشتر شده اقدام به نشر جملات ضد آمریکایی در فضای مجازی ترکیه کرده اند.

“حریت” نیز با تیتر “خبر فوری! صحبت های تند آیت الله خامنه ای خطاب به آمریکا” اقدام به انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب کرده است.

رسانه هابرلر نیز نوشت آیت الله خامنه ای مقامات آمریکایی را احمق های درجه یک خوانده و تحقیر کرد.

مجله سوزجو نیز با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ملت ایران و لفظ احمق های درجه یک پرداخته و این بخش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب را که فرمودند “تحریمی هم که علیه ملّت ایران راه انداختند، خود آمریکایی‌ها با خوشحالی میگویند «در تاریخ سابقه ندارد»! بله، در تاریخ سابقه ندارد و ان‌شاءالله شکستی هم که آمریکایی‌ها در این قضیّه میخورند، در تاریخ بی‌سابقه خواهد بود.” برجسته کرده است.

تایم، اسپوتنیک و سی ان ان ترک هم بخشی که رهبر انقلاب مقام‌های آمریکا را احمق‌های درجه یک توصیف کردند مورد توجه قرار داده است.

سخنان رهبر انقلاب در شبکه های اجتماعی ترکیه نیز با بازتاب گسترده ای همراه بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x