تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حمله مرگبار فیل به مرد جوان! +فیلم

  • کد خبر : 220473
  • 19 دی 1397 - 16:57

ماجراجویی یک مرد جوان که قصد هیپنوتیزم و آرام کردن یک فیل را داشت، به از دست دادن جانش منجر شد.

 حمله مرگبار فیل به مرد جوان! + فیلم//به گزارش«کمال مهر»، ویدئویی که لحظه مرگ یک مرد جوان سری لانکایی در اثر حمله یک فیل خشمگین را به تصویر می‌کشد، تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. این  مرد محلی ۴۱ ساله هنگامی که به همراه یک گروه گردشگر مشغول بازدید از پارک ملی یالا سری لانکا بودند، دچار این حادثه شد.

ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با کمک تلفن همراه تهیه شده، چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مرد در تلاش برای نزدیک شدن و رام کردن یک فیل است، ناگهان مورد حمله آن قرار می‌گیرد. ظاهراً او قصد هیپنوتیزم و آرام کردن فیل و سپس نزدیک شدن به این حیوان را داشت که دچار این تراژدی شد.

مرد جوان بر اثر افتادن زیر دست‌وپای فیل جان خود را از دست داد. شاهدان عینی که قادر به کمک به قربانی نبودند سعی کردند با فریاد کشیدن و نزدیک شدن به فیل، قربانی را نجات دهند که تلاش‌ها برای نجات او بی‌نتیجه ماند. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی هندوستان قربانی در لحظه وقوع حادثه به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت و مست بود.

«چاندانا سوریاباندارا»، مدیرکل دپارتمان حیات وحش در گفتگو با یکی از رسانه‌های خبری سری لانکا گفت: «پیاده شدن از خودرو و نزدیک شدن به حیوانات بر خلاف قوانین این پارک ملی است. هر شخصی که در آینده دست به چنین اقدامی بزند، به دست قانون سپرده خواهد شد.» او با ابراز امیدواری از پرهیز دیگران از تقلید چنین اقداماتی افزود: «همانطور که می‌دانیم، هیچ جادو یا تشریفاتی نمی‌تواند موجب رام شدن این حیوانات وحشی شود.»

گفتنی است؛ کشته شدن این مرد جوان در سری لانکا در اثر حمله این فیل خشمگین در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز حمله مرگبار یک فیل دیگر به یک مرد جوان در هندوستان و کشته شدن او نیز خبرساز شده بود. این مرد که قصد نزدیک شدن به یک فیل در جنگل را داشت، در اثر حمله ناگهانی این حیوان و قرار گرفتن زیر دست و پای آن در صحنه حادثه جانش را از دست داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x