تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

شگرد عجیب زن سارق برای سرقت از جواهرفروشی! + فیلم

  • کد خبر : 220430
  • 18 دی 1397 - 17:58

یک زن سارق به شگردی عجیب برای سرقت یک الماس گرانبها از جواهرفروشی در ترکیه متوسل شد.

 شگرد عجیب زن سارق برای سرقت از جواهرفروشی! + فیلم//به گزارش«کمال مهر»، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، روش عجیب یک زن سارق را برای سرقت یک الماس از جواهرفروشی در استانبول ترکیه به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته داخل جواهرفروشی تهیه شده، مشاهده می‌شود که زن سارق برای سرقت الماس اقدام به قورت دادن آن با خوردن آب می‌کند.

بنا بر گزارش پلیس ترکیه این سارق که هویتش M.A اعلام شده، پس از حضور در جواهرفروشی از «مهمت اردوغان»، صاحب طلافروشی درخواست کرد تا یک حلقه که از جنس الماس بود را به او نشان دهد. او ابتدا تلاش کرد تا الماس را داخل جیبش بیاندازد اما با هوشیاری مهمت از این کار منصرف شد. این زن سپس کیف خود را باز کرد و یک بطری آب را از داخل آن خارج کرد. او سپس در حالی که حلقه را روی زبان خود قرار داده بود، با خوردن آب اقدام به قورت دادن آن کرد.

در ادامه صاحب طلافروشی که شاهد این صحنه عجیب بود، بلافاصله اقدام به بستن درب طلافروشی کرد و پلیس را در جریان قرار داد. پس از انتقال این زن به بیمارستان و انجام آزمایش ایکس‌ری مشخص شد که او حلقه الماس را بلعیده است. سارق بلافاصله به اداره پلیس منتقل و از او خواسته شد یا حلقه را به صاحبش برگرداند یا هزینه آن را بپردازد. این زن اکنون به پرداخت جریمه یا زندان روبرو است.

گفتنی است؛ در ماه اکتبر سال گذشته نیز یک گردشگر ایرلندی با نام «لن کمپ بل» در یکی از جواهرفروشی‌های ترکیه دست به اقدامی مشابه زد. این گردشگر ۵۴ ساله که اقدام به بلعیدن یک حلقه الماس به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار در یک جواهرفروشی در منطقه مارماریس در جنوب غربی ترکیه کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x