تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

صحنه غیرمنتظره‌ای که اشک عروس را درآورد! +فیلم

  • کد خبر : 220371
  • 17 دی 1397 - 1:01
صحنه غیرمنتظره‌ای که اشک عروس را درآورد! +فیلم

اقدام عجیب مسئول برگزاری عروسی موجب خجالت عروس و مهمانانش در مراسم ازدواج شد.

صحنه غیرمنتظره ای که اشک عروس را درآورد! + فیلم به گزارش «کمال مهر»، اقدام عجیب مسئول تدارکات و برگزاری یک جشن عروسی موجب شد تا یک عروس جوان با بدترین صحنه زندگی اش در بهترین روز زندگی اش مواجه شود. در حالی که عروس به همراه داماد خود را آماده بریدن کیک می‌کردند ناگهان متوجه شدند که کیک واقعی نیست. مسئول برگزاری عروسی در عملی عجیب اقدام به آماده کردن یک کیک مصنوعی که از جنس یونولیت یا پلاستوفوم ساخته شده بود برای عروس و مهمانانش کرده بود.

این در حالی بود که ” شین تامایو” ۲۶ ساله به همراه همسرش ” جهون چن ” ۴۰ ساله اهل پاسینگ فیلیپین مبلغ ۱۴۰۰۰۰ پزوی (۲۱۰۰ دلار) برای جشن عروسی خود هزینه کرده بودند. این زوج پس از تاخیر در آماده شدن غذا برای مهمانان تصمیم گرفتند با بریدن کیک از آن‌ها پذیرایی کنند، اما هنگامی که قصد بریدن آن را داشتند با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند.

در ویدئویی که منتشر شده است عروس جوان را لحظاتی پس از این حادثه عجیب و در حالی که در جمع دوستان و خانواده اش مشغول گریه کردن است نشان می‌دهد. پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس محلی فیلیپین اقدام به بازداشت مسئول برگزاری عروسی کرد.

شین در این باره گفت: ” زنی که مسئول تدارک و آماده کردن غذا و کیک عروسی برای مهمانان بود جشن من را نابود کرد. هرگز به این اندازه در عمرم تحقیر نشده بودم. این بدترین خاطره زندگی ام بود که هرگز آن را از یاد نخواهم برد. ”

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x