تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اتفاق غیرمنتظره در مراسم انتخاب دختر شایسته آفریقا! +فیلم

  • کد خبر : 220075
  • 11 دی 1397 - 0:52
اتفاق غیرمنتظره در مراسم انتخاب دختر شایسته آفریقا! +فیلم

در مراسم انتخاب دختر شایسته قاره آفریقا و در لحظه اعلام نام دختر برگزیده ناگهان وقوع یک حادثه غیرمنتظره همگان را شوکه کرد.

اتفاق غیرمنتظره در مراسم انتخاب دختر شایسته آفریقا! + فیلم// به گزارش «کمال مهر»، مراسم انتخاب دختر شایسته سال ۲۰۱۸ آفریقا با یک حاشیه همراه بود. پس از آن که ” دورکاس کاسیند ” با اعلام نامش توسط مجری برنامه به عنوان دختر شایسته آفریقا برگزیده شد، وقوع یک حادثه غیرمنتظره همگان را شوکه کرد. در حالی که دورکاس با اعلام نامش سر از پا نمی‌شناخت ناگهان موی سرش غرق شعله‌های آتش شد. در حالی که شعله‌های آتش گسترده‌تر می‌شد و تمام موی سر این دختر جوان را در بر می‌گرفت او هنوز نمی‌دانست که چه اتفاقی برایش رخ داده است.

در ادامه با کمک چند نفر شعله‌های آتش خاموش شد و این دختر در حالی که دچار شوک شده بود به پایین سن هدایت شد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه غیرمنتظره را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دورکاس با اعلام نامش از خود بی خود شده و اشک شوق از چشمانش جاری شده است ناگهان موی او غرق شعله‌های آتش می‌شود.

دورکاس پس از این حادثه گفت: ” من حالم خوب است و موهایم نیز دچار آسیب زیادی نشده است. اکنون خوشحالم و می‌خواهم از همه کسانی که مرا مورد حمایت قرار دادند قدردانی کنم.”

گفتنی است؛ مراسم انتخاب دختر شایسته سال ۲۰۱۸ آفریقا امسال در نیجریه برگزار شد و به دختر برگزیده مبلغ ۳۵۰۰۰ دلار تعلق گرفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x