تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

۵ فردی که به دلیل توئیت نسنجیده از سردار قاسم سلیمانی پاسخ گرفتند+ عکس‌نوشته

  • کد خبر : 220078
  • 11 دی 1397 - 0:56

سردار سلیمانی جواب واکنش نسنجیده و زودهنگام انتقاد برخی از افراد نسبت به اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملیات کربلای ۴ را داد.

۵ نفری که به دلیل توئیت نسنجیده از سردار قاسم سلیمانی پاسخ گرفتند+ عکسنوشتهبه گزارش«کمال مهر»، طی روز‌های اخیر سخنان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملیات کربلای ۴ واکنش‌ها و انتقادات بسیاری را از طرف افراد مختلف به دنبال داشت.

بعضی از افراد سرشناس و چهره‌های مشهور نسبت به صحبت‌های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جبهه گرفتند و این موضوع جزو یکی از مباحث پر بازدیدی بود که توسط کاربران فضای مجازی دست به دست می‌چرخید.

سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و از فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، با حضور در برنامه زنده تلویزیونی به بیان نکاتی از این عملیات پرداخت و جواب منتقدان به سخنان محسن رضایی با روشنگری و توضیحات سرلشگر حاج قاسم سلیمانی ارائه شد.

از جمله افرادی که جواب واکنش نسنجیده و زود هنگام انتقادات خود را نسبت به سخنان محسن رضایی درباره عملیات کربلای ۴ از سرلشگر سلیمانی گرفتند می‌توان به حسام الدین آشنا، عطاءالله مهاجرانی، محمدجواد آذری جهرمی، مسعود بهنود و همچنین مصطفی تاجزاده اشاره کرد.

 

۵ نفری که به دلیل توئیت نسنجیده از سردار قاسم سلیمانی پاسخ گرفتند+ عکسنوشته

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x