تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جزئیاتی جدید از حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۸

  • کد خبر : 219980
  • 10 دی 1397 - 13:05
جزئیاتی جدید از حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۸

سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس جزئیاتی جدید از حقوق کارگران و کارمندان در سال ۹۸ را تشریح کرد.

پیشنهاد جدید دولت برای افزایش نیافتن حقوق پردرآمدها در سال ۹۸به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»،محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به پیشنهادات دولت در لایحه بودجه ۹۸ برای میزان افزایش حقوق و دستمزدها، گفت: طبق لایحه بودجه سال ۹۸، دولت قصد دارد حقوق کارمندان و کارگران را به روش پلکانی و همانند سالجاری افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه طبق پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال ۹۸، حقوق افراد پردرآمد در سال آینده افزایش نمی‌یابد، اظهار داشت: در این شرایط حقوق افراد کم‌درآمد می‌بایست متناسب با میزان نرخ تورم افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه طبق پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال ۹۸، حداقل حقوق و دستمزدها، ۲۵ درصد افزایش می‌یابد، گفت: این امر تابع نظر اکثریت نمایندگان مجلس در صحن پارلمان است، اما معتقدم این میزان افزایش کافی نیست و باید حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان در سال آینده افزایش بیشتری داشته باشد.

 


نماینده مردم تویسرکان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: براساس پیشنهاداتی که دولت در لایحه بودجه سال ۹۸ برای میزان حقوق و دستمزد‌ها ارائه کرده، روش افزایش حقوق‌ها نسبت به سال جاری تغییری نخواهد کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x