تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

کشف انباری از تسلیحات نظامی آمریکایی و اسرائیلی در نزدیکی جولان

  • کد خبر : 219849
  • 03 دی 1397 - 15:30

نیرو‌های سوری یک انبار زیرزمینی از تسلیحات نظامی آمریکایی و اسرائیلی متعلق به تروریست‌ها را در نزدیکی مرز‌های جولان اشغالی در منطقه «جبط الخاشب» در استان قنیطره کشف کردند.

کشف انباری از تسلیحات نظامی آمریکایی و اسرائیلی در نزدیکی جولانبه گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از اسپوتنیک، نیرو‌های سوری یک انبار زیرزمینی از تسلیحات نظامی آمریکایی و اسرائیلی متعلق به تروریست‌ها را در نزدیکی مرز‌های جولان اشغالی در منطقه «جبط الخاشب» در استان قنیطره کشف کردند.

تروریست‌های معارض سوری به دنبال عملیات پاکسازی ارتش سوریه در نزدیکی مرز‌های جولان، مقادیر زیادی تسلیحات از خود برجای گذاشته و از مهلکه گریخته‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری سانا، نیرو‌های ارتش در طول عملیات خود با کمک مردم محلی به این مخفیگاه که در داخل یک حفره و غار زیرزمینی بنا شده بود دست یافته‌اند.

در داخل این مخفیگاه، انباری از انواع تسلیحات نظامی و مقادیر زیادی مهمات مانند موشک‌های ضدتانک، خمپاره، تفنگ و اسلحه خودکار که در داخل اسرائیل، آمریکا و حتی اردن تولید و ساخته میشوند کشف و ضبط شده است.

به غیر از تسلیحات و مهمات، نیرو‌های سوری از این انبار مخفی تجهیزات ماهواره‌ای ارتباطی، ابزار‌های محافظتی و همچنین تجهیزات پزشکی که اغلب آن‌ها آمریکایی و اسرائیلی هستند کشف کرده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x