تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

روش عجیب غسل تعمید یک کشیش روسی! +فیلم

  • کد خبر : 219845
  • 03 دی 1397 - 15:28

روش عجیب یک کشیش روسی هنگام غسل تعمید یک کودک، سوژه رسانه‌ها شد.

روش غسل تعمید عجیب کشیش روسی! + فیلم//به گزارش «کما لمهر»، ویدئویی که روش عجیب غسل تعمید یک کشیش روسی را به تصویر می‌کشد، تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی روسیه شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این کشیش به طرزی خشن اقدام به غسل تعمید یک کودک خردسال می‌کند.

این ویدئو «ایا سمیلتوف» را نشان می‌دهد در حالی که این کودک ۲ ساله گریه می‌کند، او به طرزی خشنی چندین بار سر این کودک را به زیر آب فرو می برد. در حالی که کودک دچار وحشت شده و شدیداً گریه می‌کند، خانواده او که در چند متری کشیش ایستاده‌اند دخالت نمی‌کنند. حتی برخی از آنها در حالی که می‌خندند، ترجیح می‌دهند که نظاره‌گر این صحنه باشند.

در حالی که این کشیش به علت این روش عجیب غسل تعمید ممکن است به یک دادگاه کلیسا فراخوانده شود اما مادر این کودک ادعا کرد که گریه کودکش تنها در اثر ترس از کشیش بوده و آنها هیچ شکایتی از این کشیش ندارند. او حتی از این کشیش بابت غسل تعمید فرزندش تشکر کرد.

این زن که هویتش “پاریشونر لیلیا رزنیکوا” اعلام شده گفت این کشیش به او گفته بود که کودکان به جز نوزادان باید در هنگام غسل تعمید دچار شکستگی استخوان شود، چون شیطان در بدو تولد در بدن آنها نفوذ می‌کند. او در این باره گفت: «من به خاطر می‌آورم که چطور با شنیدن این چرندیات دچار وحشت شده بودم.»

گفتنی است؛ کلیسای ارتدوکس روسیه قصد دارد با وجود آنکه این ویدئو مربوط به دو سال پیش است و این هفته به یکی از پربازدیدترین ویدئوها در این کشور تبدیل شده، این کشیش را به خاطر روش غسل تعمید خشن او مورد بازخواست قرار دهد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x