تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم ترکیه‌ای به بیرانوند

  • کد خبر : 219834
  • 03 دی 1397 - 15:19
پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم ترکیه‌ای به بیرانوند

سایت فاکس اسپورت آسیا از علاقه بیرانوند برای پیوستن به تیم‌های اروپایی و پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری تیم ترکیه‌ای به این بازیکن خبر داد.

پیشنهاد 600 هزار دلاری تیم ترکیه ای به بیرانوند/آیا دروازه بان پرسپولیس به اروپا می رود؟به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر» سایت«فاکس اسپورت آسیا» در گزارشی به بررسی چند بازیکن حاضر در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ پرداخت که پس از برگزاری این مسابقات به تیم جدید خواهند پیوست. نام علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس نیز در این لیست ۵ نفره دیده می شود.

سایت فاکس اسپورت نوشت: علیرضا بیرانوند در جریان رقابت های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ پنالتی رونالدو را در آغوش بگیرد و مانع گلزنی او شود. همین موضوع سبب شده تا او از تیم های آسیایی و اروپایی پیشنهادات بسیاری داشته باشد  تا در  نقل و انتقالات نیم فصل به تیم جدید بپیوندد.

سایت فاکس اسپورت آسیا همچنین نوشت: بیرانوند به همراه تیم فوتبال پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ برسد و در نهایت به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت. همین موضوع سبب شد تا باشگاه ریزه اسپور ترکیه پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری برای جذب به او بدهد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران علاقه زیادی به فوتبال ایتالیا دارد و برای پیوستن به یکی از تیم های این کشور در تلاش است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x