تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

سکته قلبی خریدار حین معامله خودرو! +فیلم

  • کد خبر : 219754
  • 02 دی 1397 - 15:38

یک مرد ۶۱ ساله که قصد معامله و خرید یک خودروی شاسی‌بلند را داشت، ناگهان دچار حمله قلبی شد.

لحظه سکته قلبی خریدار حین معامله خودرو! + فیلم// به گزارش«کمال مهر»، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه حمله قلبی یک خریدار خودرو را در “سن آنتونیو” واقع در ایالت تگزاس آمریکا به تصویر می‌کشد. ” رابرت مائورسیو” ۶۱ ساله در یک شرکت خرید خودرو در حال معامله و خرید یک خودروی شاسی بلند بود که دچار حمله قلبی شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل شرکت تهیه شده، رابرت را نشان می‌دهد در حالی که روی صندلی نسشته و در حال امضای برگه‌های خرید خودرو است، ناگهان دچار بدحالی می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود او ناگهان تعادل خود را روی مبل از دست می‌دهد و به عقب می‌رود. متصدی فروش که با دیدن این صحنه کاملاً مات و مبهوت شده، بلافاصله از صندلی خود بلند شده و با ترک اتاق همکاران خود را برای کمک به رابرت فرا می‌خواند.

یکی از فروشندگان این شرکت تا رسیدن آمبولانس عملیات CPR را روی رابرت انجام می‌دهد و او پس از رسیدن آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود. مائوریسیو ضمن قدردانی از فروشنده کمپانی خودرو، در این باره به KSAT گفت: «من هرگز نمی‌توانم بابت نجاتم و کاری که فروشنده کمپانی خودرو برایم انجام داد به اندازه کافی قدردانی کنم.»

گفتنی است؛ رابرت قصد دارد به زودی و پس از بدست آوردن سلامتی خود معامله را از سر گرفته و با خرید خودروی شاسی بلند مورد علاقه‌اش پایانی خوش را برای این ماجرا رقم بزند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x