تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

خبر مهم مدیرعامل تراکتورسازی: استوکس برمی‌گردد

  • کد خبر : 219595
  • 30 آذر 1397 - 1:48

مدیرعامل تراکتور گفت که آنتونی استوکس به زودی در تبریز حاضر می شود تا برای تراکتور بازی کند.

استوکس

به گزارش«کمال مهر»، علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شایعات اخیر گفت: آنتونی استوکس بازیکن تیم تراکتورسازی به زودی در تبریز حضور پیدا می‌کند و‌ به تیم اضافه خواهد شد.

اسدی همچنین عنوان کرد: تمرینات تیم تراکتورسازی با توجه به تعطیلات نیم‌فصل‌ در حال حاضر تعطیل بوده و از هفته آینده در تبریز آغاز خواهد شد و استوکس نیز از روز ۱۳ دی ماه به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به انتشار ویدیوئی از این بازیکن گفت: در خصوص تصاویری که از آنتونی استوکس در فضای مجازی منتشر شده است باید به مواردی اشاره کنم تا افکار عمومی و هواداران پرشور و شعور تراکتورسازی در جریان برخی از امور قرار بگیرند.

وی به سایت رسمی تراکتور گفت: استوکس حدفاصل سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ عضو تیم فوتبال ساندرلند انگلیس بوده است، در بین این سال‌ها یعنی چیزی حدود ۱۰ سال پیش انتشار ویدیوی خصوصی‌ با همسرش وی را دچار مشکل می‌کند و این اتفاق باعث می‌شود که پرونده‌ای در دادگاه تشکیل شده و در پایان، دادگاه رای به تبرئه استوکس و صدور قرار مجرمیت برای متخلفین منتشر کننده تصاویر می نماید.

اسدی همچنین اظهار داشت: ولی برای ارکان مدیریتی باشگاه و بنده جای سوال دارد، چرا باید این ویدیو بعد از حدود ۱۰سال و درست در زمانیکه قرار بود جلسه‌ای با استوکس برگزار شود تا مقدمات لازم برای بازگشت وی به جمع پرشورها فراهم شود، این ویدیو در فضای مجازی منتشر می‌شود.

او در پایان گفت: برای ما سوال است چه کسی یا کسانی از حضور استوکس در تبریز بیم و هراس دارند؟ بهتر است عنوان کنم که با اینگونه شیطنت‌های نخ نما شده، تراکتور با حمایت مالک باشگاه و هوادارانش از حرکت باز نخواهد ایستاد و به راه خود ادامه می‌دهد تا به هدف نهایی برسد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x