تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

ترامپ: آیا آمریکا باید پلیس مجانی خاورمیانه باشد؟!

  • کد خبر : 219572
  • 30 آذر 1397 - 1:22
ترامپ: آیا آمریکا باید پلیس مجانی خاورمیانه باشد؟!

رئیس‌جمهور آمریکا در پیام‌هایی در صفحه توئیتر خود به توجیه خروج نیروهای این کشور از سوریه پرداخت.

توئیت ترامپ: آیا آمریکا باید پلیس مجانی خاورمیانه باشد؟!به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیام‌هایی در صفحه توئیتر خود به توجیه خروج نیروهای این کشور از سوریه پرداخت حال آنکه حضور این کشور در سوریه بدون هیچگونه مجوز و بدون تایید دولت سوریه بوده است.

ترامپ در این باره نوشت: آیا آمریکا می‌خواهد در ازای هیچ، پلیس خاورمیانهباشد و زندگی ارزشمند نظامیان و تریلیون‌ها دلار را برای حفاظت از کسانی صرف کند که تقریبا در همه موارد برای کاری که ما می‌کنیم ارزشی قائل نیستند؟ آیا ما می‌خواهیم برای همیشه آنجا باشیم؟

ترامپ در توئیت دیگری نوشته است: خارج شدن از سوریه، تعجب‌آور نیست. سال‌ها برای آن تبلیغ می‌کردم و شش ماه قبل که می‌خواستم علنا اعلام کنم، موافقت کردم که مدت بیشتری بمانیم.

او با بیان اینکه ایران، روسیه و ترکیه دشمنان اصلی و محلی گروه تروریستی داعش هستند، مدعی شد: ما (در سوریه) کار آنها را می‌کردیم. زمان بازگشت به خانه و بازسازی است.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری مدعی شد: برخلاف گزارش رسانه‌های جعلی، روسیه، ایران، سوریه و دیگران از خروج آمریکا از سوریه خوشحال نیستند زیرا آنها اکنون باید با داعش و دیگران بدون ما بجنگند. من در حال ساختن قوی‌ترین ارتش در جهان هستم. اگر داعش به ما دست‌درازی کند، محکوم به فنا خواهند بود.

او همچنین در پیام دیگری در صفحه توئیتر خود به اظهارات سناتور رند پل درباره تصمیم او در خصوص خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه اشاره کرد و نوشت سناتور رند پل گفته است من به این رئیس جمهور افتخار می‌کنم که پیروزی در سوریه را اعلام می‌کند!

ترامپ همچنین  در بخش دیگری از پیام توئیتری‌اش به واکنش سناتور مایک لی به این تصمیم و ابراز حمایتش اشاره کرد و نوشت این تصمیم برعکس تصمیم اوباماست.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x