تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

قتل دو زن اروپایی در مراکش به شیوه داعش!

  • کد خبر : 219565
  • 30 آذر 1397 - 1:17

مقامات مراکشی از قتل دو زن گردشگر اهل کشورهای حوزه اسکاندیناوی به شیوه گروه تروریستی داعش در منطقه کوهستانی اطلس خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از پایگاه اینترنتی میرور، وزارت کشور مراکش از کشف جسد دو زن گردشگر اهل کشورهای حوزه اسکاندیناوی در منطقه کوهستانی اطلس خبر داد.

جسد مارین یولاند، ۲۸ ساله، اهل نروژ و لوئیزا جسپرسن، ۲۴ ساله، اهل دانمارک در حالیکه گردنشان بریده شده بود، در منطقه دور افتاده «توبقال» در کوهستان اطلس کشف شد.

قتل دو زن اروپایی در مراکش به شیوه داعش

پلیس مراکش پس از آن وارد عمل شد که ویدئویی دلخراش از قتل یکی از قربانیان در شبکه های اجتماعی منتشر شد. پس از انتشار این ویدئو یکی از کاربران توئیتر مدعی شد مردی در آن می‌گوید این انتقام برادران ما در بمباران هجین است.

شهر هجین در سوریه که همچنان عناصر داعش در آن حضور دارند، اخیرا توسط ائتلاف آمریکایی بمباران شد.

به گفت بازرسان این پرونده، با توجه به نوع قتل این دو تبعه اروپایی، آنها  به احتمال زیاد توسط عناصر گروه های تروریستی قربانی شده‌اند.

پلیس مراکش همچنین سه نفر را که مظنون به قتل این دو زن هستند، بازداشت کرده است. آنها در اظهارات خود هرگونه اتهام علیه خود را رد کرده و گفتند فقط در کنار چادر آنها برای استراحت مستقر شده بودند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این قتل را بر عهده نگرفته است.

در همین حال، وزارت اطلاعات دانمارک امروز (پنجشنبه) از احتمال دست داشتن عناصر گروه تروریستی داعش در قتل این دو زن گردشگر خبر داد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x