تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

رازی که کشف آن به قیمت جان مادر و دختر سوری تمام شد! +فیلم

  • کد خبر : 219440
  • 29 آذر 1397 - 1:34

مادر و دختر سوری پس از کشف یک راز به طرزی دردناک جان خود را از دست دادند.

رازی که کشف آن به قیمت جان مادر و دختر سوری تمام شد!+ فیلمبه گزارش «کمال مهر»، خوله سلیم ۴۹ ساله و رنیم عوده ۲۲ ساله، مادر و دختری اهل سوریههستند که پس از کشف یک راز  طلوع صبح فردا را ندیدند. بنا بر اعلام العربیه، ماجرا از این قرار بود که جانباز تارین ۲۱ ساله، همسر رنیم پس از برملا شدن رازش نزد همسر و مادرزنش، شبانه آنها را به قتل رساند.

ویدئویی که از فضای یک کافه در شهرک سولیهول در ۱۰ کیلومتری بیرمنگهام توسط دوربین‌ها ثبت شده جانباز تارین را با یک چاقو در دست، مشغول درگیری با مهاجر زن سوری و مادرش نشان می ‌دهد. در قسمتی از فیلم  مادر همسرش سیلی محکمی به صورت او می‌زند و به همراه دخترش از آنجا خارج می‌شود اما قضیه به اینجا ختم نمی‌شود. جانباز تارین  با خشم فراوان به تعقیب آنها می‌پردازد و در موقعیتی مناسب با آلت قتاله در نزدیکی خانه آنها را به قتل می‌رساند.

گفتنی است؛ مدتی قبل، زن سوری همسرش را به خاطر بدرفتاری‌هایش ترک کرد و برای ادامه زندگی نزد خانواده خود که از دمشق به سولیهول مهاجرت کرده بودند، رفت. پس از مدتی رنیم عوده از راز پنهان جانباز آگاه شد و فهمید که پای زنی دیگر در میان است. طبق آخرین گزارش  العربیه، دادگاه این مرد را به ۳۲ سال حبس محکوم کرده است. در ادامه لحظاتی از درگیری این مادر و دختر با مرد افغانستانی را مشاهده می‌کنید.

رازی که کشف آن به قیمت جان مادر و دختر سوری تمام شد!+ فیلم

رازی که کشف آن به قیمت جان مادر و دختر سوری تمام شد!+ فیلم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x