تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم

  • کد خبر : 219383
  • 27 آذر 1397 - 15:42

ویدئوی کتک زدن یک زن میانسال هندوستانی توسط پسرش تبدیل به ویدئوی پربازدید در شبکه های اجتماعی شده است.

کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم// به گزارش«کمال مهر»، پلیس محلی هندوستان روز شنبه از تشکیل یک پرونده بزهکاری علیه یک پسر ۱۷ ساله شرور که اقدام به کتک زدن مادرش کرده بود، خبر داد.

پس از آنکه ویدئوی کتک زدن یک زن میانسال توسط پسرش در شبکه های اجتماعی به ویدئویی داغ تبدیل شد، پلیس محلی هندوستان در منطقه “بنگلور” پرونده ای را علیه این نوجوان شرور تشکیل داد. ویدئویی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، این پسر شرور را در حالی که با دسته جارو به جان مادر خود می‌افتد، نشان می‌دهد.

این ویدئو این پسر گستاخ را نشان می دهد، در حالی که مقابل مادر بیچاره‌اش ایستاده شروع به پرخاشگری با او می‌کند. در حالی که این زن میانسال تلاش می کند تا با صحبت کردن، پسرش را آرام کند اما او دسته جارو را چند بار به بدن مادرش می کوبد. در این ویدئو او به مادرش می گوید: “اگر به صحبت با من ادامه دهی، من هم اینطور به کتک زدن تو ادامه خواهم داد.”

این در حالی بود که خواهر بزرگ این نوجوان در حالی که در سمت چپ مادرش حضور داشت و در این ویدئو دیده نمی شود، تلاش کرد تا با تهدید برادرش، به این درگیری خاتمه دهد. اگرچه مادرش از او می خواهد که دخالت نکند اما او خطاب به برادرش می گوید: “کاری را که دوست داری انجام بده، من هم درس خوبی به تو خواهم داد.”

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی هندوستان و اعلام خبر شکایت پلیس از این پسر شرور موجب شد تا او ساعاتی بعد، از مادرش عذرخواهی کند. ظاهراً شکایت همسایگان در مورد اذیت و آزار این پسر شرور موضوع بحث او و مادرش بود که منجر به واکنش گستاخانه این نوجوان شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x