تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

بیشترین واژه‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده‌اند، کدامند؟+ تصاویر

  • کد خبر : 219302
  • 27 آذر 1397 - 0:46

موتور جستجوی گوگل فهرست بیشترین واژه‌هایی که مردم در سال ۲۰۱۸ جستجو کرده‌اند را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»به نقل از بوستون گلوب، در حالیکه کمتر از دو هفته به آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی باقی مانده است، موتور جستجوی گوگل در اقدامی جالب بیشترین واژه‌هایی که در سال ۲۰۱۸ جستجو شده‌اند را منتشر کرده است. مردم بیش از چندین هزار میلیارد واژه را در حوزه‌های مختلف از جمله اخبار، موسیقی، فیلم، ورزش و غیره در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو کرده‌اند. واژه های جام جهانی، آویچی، مک میلر، استن لی و پلنگ سیاه به ترتیب بیش از هر واژه دیگری در گوگل جستجو شده‌اند.

در کل واژه «جام جهانی» بیش از همه در گوگل جستجو شده است. در رتبه دوم این فهرست «آویچی» موسیقی‌دان مشهور سوئدی قرار گرفته است. وی در ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ در مسقط عمان درگذشت. او در زمان مرگ فقط ۲۸ سال داشت. «مک میلر» موسیقی‌دان اهل آمریکا هم سومین نامی است که در سال ۲۰۱۸ بیشترین جستجو را داشته است. وی در سپتامبر ۲۰۱۸ به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

«استن لی» خالق شخصیت‌های قهرمانی و شگفت‌انگیز هم چهارمین واژه‌ای است که بیش از همه جستجو شده است. وی در نوامبر ۲۰۱۸ در ۹۵ سالگی درگذشت. فیلم «پلنگ سیاه» که در ژانویه ۲۰۱۸ به روی پرده رفت هم در رتبه پنجم جستجوهای گوگل جای گرفت.

استن لی
بیشترین واژه‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده اند+ تصاویر

در حوزه اخبار، بیشترین واژه‌هایی که در گوگل جستجو شده‌اند به ترتیب به شرح زیر است: جام جهانی، توفان فلورنس، نتایج لاتاری مگا میلیونز آمریکا، ازدواج سلطنتی و نتایج انتخابات.

از میان شخصیت‌های مهم «مگان مارکل» همسر آمریکایی شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس نامی است که بیش از همه در گوگل جستجو شده است. از بین ورزشکاران «تریستن تامپسن»، بازیکن بسکتبال اهل کانادا رتبه نخست جستجوهای گوگل را بدست آورد و از میان فهرست درگذشتگان، «آویچی» در جایگاه نخست قرار گرفت.

مگان مارکل
بیشترین واژه‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در گوگل جستجو شده اند+ تصاویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x