تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

دزدی سارق از بانک مثل آب خوردن! +تصاویر

  • کد خبر : 219381
  • 27 آذر 1397 - 15:38

در حالی که سارق نقابدار ۱۵ دقیقه در صف بانک منتظر بود و سپس اقدام به سرقت از بانک کرد، مدیر بانک دلیل عجیبی را برای عدم مقابله با این سارق در دادگاه مطرح کرد.

 به گزارش«کمال مهر»، یک سارق نقابدار با اشتباه عجیب کارمندان و مدیر یک بانک در شهر “دورام” در شمال شرقی انگلیس توانست مقداری یورو را به سرقت ببرد. “سیمون جونز” ۳۸ ساله در حالی که نقاب بر چهره داشت و دستکش لاستیکی پوشیده بود، حدود ۱۵ دقیقه در صف بانک منتظر ماند و سپس با تهدید صندوق‌دار ۳۷۰ یورو را  با خود به سرقت برد.

در حالی که در تمام این مدت مدیر بانک و کارمندان متوجه حضور جونز با شکل و شمایل عجیب در بانک شده بودند اما از هر گونه اقدام برای مقابله با سارق خودداری کردند. “جما هوگز”، پس از حضور در جلسه دادگاه دلیل عجیبی را برای عدم مقابله با این سارق در حالی که دقایق زیادی را با نقاب در بانک حضور داشت، عنوان کرد. او به قاضی دادگاه گفت که مرد نقابدار را در بانک دیده بود اما خیال می‌کرد که او به علت ناراحتی پوست اقدام به پوشیدن نقاب کرده و به همین خاطر از او درباره پوشیدن نقاب سوال نکرد.

دلیل عجیب مدیر بانک برای عدم مقابله با سارق نقابدار! + تصاویر/////

جونز پس از ایستادن در صف انتظار و سپس رسیدن به صندوقدار، او را تهدید به داشتن اسید و بمب کرد و از او خواست تمام پول ها را به داخل ساکی که به همراه داشت بریزد. این صندوقدار هنگام ریختن پول ها به داخل ساک سارق یک دستگاه ردیاب نیز در ساک او قرار داده بود که بدشانسی مدیر بانک هنگامی کامل شد که این دستگاه بعد از خروج جونز از بانک عمل نکرد.

دلیل عجیب مدیر بانک برای عدم مقابله با سارق نقابدار! + تصاویر/////

این سارق که به الکل و قمار اعتیاد دارد، پس از سرقت موفقیت‌آمیز از بانک، با نوشتن یک نامه به کارمندان  تاسف خود را از انجام این سرقت اعلام کرده بود. پس از فرار جونز از بانک، پلیس توانست رد خودروی او را پیدا کند و اقدام به دستگیری این سارق کرد.

گفتنی است؛ جونز در جلسه دادگاه با پذیرش اتهام خود به ۴۰ ماه زندان محکوم شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x