تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رویدادی شگفت‌انگیز در هنگ‌کنگ/ بارش پول از آسمان! + فیلم و عکس

  • کد خبر : 219241
  • 25 آذر 1397 - 14:39

روز گذشته مردمی که در حال تردد در یکی از خیابان‌های هنگ‌کنگ بودند مشاهده بارش پول از آسمان را تجربه کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»به نقل پایگاه اینترنتی چاینا مورنینگ پست، بارش پول از آسمان رویدادی است که هر کسی را به وجد می آورد. مردمی که عصر روز ۱۵ دسامبر [شنبه] در خیابان پرتردد «فوک وا» (FUK WA) در محله شام شویی، هنگ کنگ در تردد بودند، با وقوع این رویداد کاملا گیج و هیجان زده شده بودند. آنها شاهد اسکناس های درشتی بودند که همانند پَر از آسمان فرو می ریختند.

رویدادی شگفت انگیز در هنگ کنگ/ بارش پول از آسمان! +عکس

ویدئوهای ارسال شده از این اتفاق شگفت‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد اسکناس های ۱۰۰ دلاری هنگ کنگ از پشت بام ساختمانی مشرف به این خیابان به پایین می‌آیند و بر سر عابرانی که در حال تردد از خیابان بودند فرو می‌ریزند.

عابران با مشاهده این صحنه مشتاقانه به جمع آوری اسکناس ها هجوم آوردند. حتی عده ای نیز برروی سقف خروجی مترو رفته و اسکناس هایی که در آنجا افتاده بود را جمع کردند.

رویدادی شگفت انگیز در هنگ کنگ/ بارش پول از آسمان! +عکس

پلیس با حضور در محل، از عابران خواست از برداشتن پول ها خودداری کنند. ولی عابران توجهی به این هشدار پلیس نشان ندادند. ماموران پلیس موفق شدند ۵ هزار دلار هنگ کنگ را جمع آوری کنند. در این ماجرا کسی بازداشت نشد.

تصاویر منتشر شده از این رویداد، اسکناس های ۱۰۰ دلاری هنگ کنگ را نشان می دهد که ارزش آن حدود ۱۷ دلار و ۶۰ سنت است. همچنین، یک کاربر فیس بوک با انتشار ۶ اسکناس ۱۰۰ دلاری هنگ کنگ، رقم اسکناس های در حال بارش را فاش کرد.

پیش از وقوع این ماجرا، در ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه به  وقت محلی ویدئویی زنده از یک مرد با لباسی سیاه در حساب کاربری فیس بوک شرکت نرم افزاری (Epoch Cryptocurrency) منتشر شد که در بخشی از آن می گوید «به این رویداد بزرگ توجه کنید. نمی دانم کدام یک از شما اعتقاد دارید پول از آسمان می بارد».

پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی این مرد و انگیزه او از ارتکاب این عمل  آغاز کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x