تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

توصیه جالب رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه رفتار با همسران خود +فیلم

  • کد خبر : 219148
  • 25 آذر 1397 - 0:15
توصیه جالب رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه رفتار با همسران خود +فیلم

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در جمع‌های مختلف همواره بر محبت مردان به همسران خود تاکید دارند.

توصیه رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه رفتار با همسران خود+ فیلمبه گزارش«کمال مهر»، رفتار مناسب همسران با یکدیگر ضامن تداوم و ثبات زندگی مشترک زوجین است و آرامش زندگی آن‌ها را نیز تضمین می‌کند.

به گفته روانشناسان اگر زن و مرد در نحوه رفتار خود با یکدیگر به گفته‌ها و نصایح بزرگان دین و اخلاق توجه کنند، زندگی موفق و پایداری را در کنار هم سپری می‌کنند و گذشت و محبت زبانی و کلامی زن و شوهر منجر به تقویت روابط عاطفی آن‌ها شده و همچنین افزایش میزان رضایت زوجین را به دنبال خواهد داشت.

زنان غیرشاغل که همسران آن‌ها در مشاغل دولتی مشغول به کار هستند و مسئولیتی سنگین بر عهده دارند، همانند دیگر زنان که در داخل منزل به امور خانه‌داری مشغول هستند، مسئولتی سخت و سنگین را در نبود همسران خود به دوش دارند که کمتر از مسئولیت زنان شاغل نیست.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف خود در جمع‌های گوناگون به ویژه در جمع جوانانی که به تازگی زندگی مشترک تشکیل داده و ازدواج کرده‌اند، آن‌ها را به سازش و سازگاری با یکدیگر دعوت کرده و در این میان همواره بر ضرورت محبت مردان به زنان تاکید کرده اند.

در ادامه ویدئوی کوتاهی را مشاهده می‌کنید که در آن یکی از کارشناسان و مشاوران مذهبی توصیه‌ای جالب از رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه رفتار با همسران خود نقل کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x