تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خودنمایی مرد ویتنامی با جواهرات ۱۳ کیلویی! + فیلم

  • کد خبر : 219127
  • 23 آذر 1397 - 23:04

مرد جوان ویتنامی برای محافظت از جواهرات گران‌قیمتی که از بدنش آویزان است، به طور دائم از پنج محافظ شخصی برای مراقبت از خود استفاده می کند.

خودنمایی مرد تایلندی با طلای 13 کیلویی! + فیلم//به گزارش «کمال مهر» مرد تاجر ویتنامی که به شکلی عجیب  از جواهرات گرانقیمت برای خودنمایی استفاده می کند، سوژه رسانه ها شده است. ” ترن انگوک پهاک ” ۳۶ ساله حدود ۱۳ کیلوگرم جواهرات و طلا به خودش آویزان کرده که بطور دائم پنج محافظ شخصی از او و جواهراتش در برابر سارقان محافظت می کنند.

این مرد جوان پس از آنکه چند ویدئو از او در یوتیوب منتشر شد که با طلا و جواهرات زیادی در حال خودنمایی بود، تبدیل به سوژه داغ شبکه های اجتماعی در ویتنام شد. در این ویدئوها ترن در حالی که یک گردن‌بند غول پیکر به گردنش آویزان کرده بود و همچنین دو دست‌بند و چهار انگشتر بزرگ دیگر در دست داشت، دیده می شد.

انتشار این ویدئوها با واکنش کاربران نیز همراه بود. در حالی که برخی از آنها بر این باور بودند که احتمالا، این جواهرات اصل نیستند، بیشتر آنها تعجب خود را از اینکه چگونه این مرد با این جواهرات سنگین راه می رود، ابراز کردند. پس از انتشار گسترده این ویدئوها ترن در گفتگو با یکی از خبرنگاران تایلندی گفت که همه جواهرات مورد استفاده او اصل هستند. این مرد جوان در تشریح جواهراتی که مورد استفاده قرار می‌دهد، گفت: “زنجیر گردن‌بند و مدال آن ۵ کیلوگرم، دو دست‌بند غول پیکر ۵ کیلوگرم، چهار حلقه طلا نیز هر کدام ۵۰۰ گرم وزن و نشان کمربندم نیز ۱ کیلوگرم وزن دارند. من جمعاً ۱۳ کیلوگرم طلا مورد استفاده قرار می دهم.”

گفتنی است؛ بنا به گفته ترن ارزش این مقدار طلا حدود ۱۳ میلیارد دانگ ویتنام معادل ۵۵۰ هزار دلار آمریکا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=219127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x