تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

ماجرای یک عکس معروف

  • کد خبر : 218567
  • 15 آذر 1397 - 16:01

به گزارش «کمال مهر»، صفحه اینستاگرامی حماسه گرام در اینستاگرام با انتشار عکس لحضه دیدار یک آزاده با اعضای خانواده خود، درباره این تصویر نوشت: دل رُبایانه دگر بر سرِ ناز آمده‌ای از دل ما چه به جا مانده که بازآمده‌ای؟! ساسان مویدی در مورد ثبت این عکس تعریف میکند: آزاده ای در محله نارمک روی دوش مردم آمد، جلوی در خانه اش […]

به گزارش «کمال مهر»، صفحه اینستاگرامی حماسه گرام در اینستاگرام با انتشار عکس لحضه دیدار یک آزاده با اعضای خانواده خود، درباره این تصویر نوشت:

دل رُبایانه دگر بر سرِ ناز آمده‌ای
از دل ما چه به جا مانده که بازآمده‌ای؟!

ساسان مویدی در مورد ثبت این عکس تعریف میکند: آزاده ای در محله نارمک روی دوش مردم آمد، جلوی در خانه اش که رسیدیم یکی منو هول داد داخل خانه و در رو بستند. یک فیلمبردار تلویزیون هم بود.

فقط ما دو نفر بودیم و اعضای اصلی خانواده. مادر، همسر و خواهرش سه زنی بودند که فکر می کردند این آزاده مفقود الاثر است و شب قبل ناگهان خبر رسیده بود که او هم در بین اسراست.

این سه خانم چادر هایشان را محکم چسبیده بودند و به شدت این مرد را می بوسیدند و اشک می ریختند. تا زمانی که فیلم را ظاهر کنم داشتم دیوانه می شدم مبادا عکسم خراب شده باشد. اما شکر خدا خوب شد.

عکاس: ساسان مویدی

شعر: جناب صائب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x