تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

صحنه زیبایی که یک موتورسوار در خیابان خلق کرد! +فیلم

  • کد خبر : 218601
  • 15 آذر 1397 - 16:43

یک موتورسوار با دیدن زن سالخورده‌ای که در کنار خط ویژه عابر پیاده مردد ایستاده بود عمل انساندوستانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

عمل انساندوستانه موتوسوار در خیابان + فیلم//به گزارش «کمال مهر» ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام انساندوستانه یک موتورسوار را در یکی از خیابان های منطقه “اروین” در کشور اسکاتلند به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این موتورسوار در عملی انسانی از موتور خود پیاده می شود و زن سالخورده ای را که در کنار خط ویژه عابر پیاده سرگردان بود را به طرف دیگر خیابان منتقل می کند.

این ویدئو نشان می دهد تا قبل از این اقدام انساندوستانه موتورسوار، دست کم دو موتورسوار دیگر با سرعت از خیابان رد شده و از توقف در پشت خط عابر پیاده خودداری می کنند. این در حالی است که این زن سالخورده کنار خط ویژه عابر پیاده مردد ایستاده منتظر توقف موتورسیکلت ها برای رد شدن از خیابان دیده می شود.

این راننده موتورسوار انساندوست که متوجه این موضوع شده بود بلافاصله موتورسیکلت خود را در پشت خط عابر پیاده پارک می کند و با گرفتن دست زن سالخورده او را تا سمت دیگر خیابان همراهی می کند. این ویدئو توسط یک شهروند اسکاتلندی با دوربین تلفن همراه تهیه شد. او هنگامی که از ساختمان مشرف به خیابان شاهده این صحنه زیبا بود اقدام به ثبت آن با تلفن همراهش کرد. ” آنجلا مکدام” این ویدئو را روز یکشنبه در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این ویدئو که ساعاتی پس از انتشار توجه بیش از ۳۰۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرده بود تا صبح امروز حدود ۵۰۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x