تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دست‌فرمان آقای سوپراستار!

  • کد خبر : 218599
  • 15 آذر 1397 - 16:41

جذابیت اولین حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون، تاثیر خودش را گذاشته و او توانسته مخاطب را پای این مسابقه با جایزه بزرگی که وعده داده، بکشاند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»،   از روزی که محمدرضا گلزار در برنامه «ماه عسل» به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است برای اجرای مسابقه‌ای به عنوان مجری در تلویزیون حضور داشته باشد، مخاطبان و به ویژه هواداران او منتظر بودند ببینند این ستاره سینما در جایگاه مجری تلویزیون چه خواهد کرد. حالا ۲۳ قسمت از مسابقه «برنده باش» روی آنتن رفته است و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، جذابیت اولین حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون، تاثیر خودش را گذاشته و او توانسته مخاطب را پای این مسابقه با جایزه بزرگی که وعده داده، بکشاند. امروز به بهانه صدرنشین شدن مسابقه «برنده باش» در جدیدترین نظرسنجی صداوسیما، نگاهی به ویژگی‌های رفتاری محمدرضا گلزار در جایگاه مجری این مسابقه داریم.

دست‌فرمان آقای سوپراستار!


 

۱-جواب سر بالا ممنوع
یکی از جذابیت‌های «برنده باش» و احتمالاً یکی از ترفندهای عوامل برنامه برای ترغیب مردم به شرکت در مسابقه، این است که افراد به طور مشخص بگویند قرار است جایزه را برای چه کاری هزینه کنند. سوالی که محمدرضا گلزار هم همان اول مسابقه می کند. برخلاف برنامه‌های اول که شرکت‌کننده‌ها پاسخ مشخصی به این سوال می‌دادند، به تازگی برخی طفره می‌روند اما مجری ساده از این موضوع عبور نمی‌کند! او از شرکت‌کننده جواب مشخص می‌خواهد و دوست ندارد از او جواب سر بالا بشنود. به علاوه آقای سوپراستار از این که شرکت‌کنندگان به توصیه او بی‌توجهی کنند، اصلاً خوشش نمی‌آید و گاهی وقتی توصیه او برای استفاده از گزینه‌های کمکی را جدی نمی‌گیرند، دیگر شرکت‌کننده را راهنمایی نمی‌کند.

۲- برخورد محترمانه جایگزین شوخی بی جا
تا به حال چندین بار اتفاق افتاده که بعضی از شرکت‌کنندگان مسابقه «برنده باش»، اطلاعات عمومی بالایی نداشته اند که هیچ، پاسخ سوالات بسیار ساده‌ای را که جواب روشنی هم دارند نمی‌دانسته‌اند. در مواردی هم شرکت‌کنندگان، برخی اسامی خاص مشهور را که در گزینه‌ها بوده کاملاً غلط تلفظ کرده‌اند. محمدرضا گلزار معمولا در این لحظات با شوخی‌های نابه‌جا از موقعیت سوءاستفاده نمی‌کند و سعی می‌کند با تلفظ درست کلمه، غیرمستقیم او را متوجه اشتباهش کند. یا هرگز به صورت اطلاعات کم بعضی شرکت‌کنندگان را به روی آن‌ها نمی‌آورد و به استرس شرکت‌کنندگان دامن نمی‌زند.

۳-مرزی که نباید جا به جا شود
رفتار محمدرضا گلزار در موقعیت شوخی کردن با شرکت‌کننده‌ها هم جالب است. تا زمانی که خود گلزار سر شوخی را باز می‌کند و با شرکت‌کننده‌ای که مقابلش نشسته شوخی می‌کند، خودش را برای واکنش طرف مقابلش آماده می‌کند. اما وقتی شرکت‌کننده کسی است که شوخی را شروع می‌کند، انگار او یک مرز فرضی میان خودش و شرکت‌کننده می‌کشد و حواسش را جمع می‌کند که شرکت‌کننده پا از این مرز جلوتر نگذارد یا بیش از اندازه با او خودمانی نشود. اگرچه که او روی صندلی به صورت مجری یک برنامه تلویزیونی نشسته اما طبیعتاً دوست ندارد جایگاهش به عنوان سوپراستاری که پیش از این تنها او را روی پرده سینما می‌دیدیم فراموش شود.

۴- احساسات مانع قاطعیت نمی‌شود
محمدرضا گلزار به عنوان مجری یک مسابقه با جایزه۲۰۰ میلیونی، سعی می‌کند جدیت خود را حفظ کند و به واسطه همین جدیت (جز در موارد استثنا) هرگز تحت‌تأثیر شرایط حساس شرکت‌کننده قرار نمی‌گیرد. او در موقعیتی که یک سوال می‌تواند جایزه او را چند میلیون کمتر یا بیشتر کند، هیچ کمک اضافه‌ای به او نمی‌کند تا عدالت را بین همه شرکت‌کننده‌ها رعایت کرده باشد. گلزار به طور کلی برخوردی کاملاً رک و قاطعانه با افراد دارد و در بسیاری از موارد، وقتی شرکت‌کننده‌ها درخواست راهنمایی بیشترمی‌کنند، خیلی رک می‌گوید که دیگر نمی‌تواند کمکی کند و یادآوری می‌کند که اگر تا پیش از این کمک نکرده بود، فرد زودتر از این‌ها باخته بود.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x