تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گم شدن حلقه در لحظه دادن پیشنهاد ازدواج! +فیلم

  • کد خبر : 218501
  • 12 آذر 1397 - 14:38

پلیس نیویورک در جستجوی زوج دست و پاچلفتی است که در لحظه دادن پیشنهاد ازدواج حلقه را در داخل دریچه زیرزمین یک پیاده رو انداختند.

گم شدن حلقه در لحظه دادن پیشنهاد ازدواج! + فیلمبه گزارش «کمال مهر»، پلیس نیویورک آمریکا پرونده یک داستان عاشقانه کمدی واقعی را در دست بررسی دارد. پلیس جستجوی های خود را برای یافتن زوج دست و پاچلفتی که حلقه ازدواج خود را در داخل دریچه زیرزمینی یک پیاده رو انداختند آغاز کرده است.

این حادثه جالب پیش از نیمه شب جمعه در میدان تایم شهر نیویورک و هنگامی که مرد جوان به نامزدش پیشنهاد ازدواج داد، رخ داد. بنا به گزارش اسکای نیوز هنگامی که زن جوان به پیشنهاد ازدواج مرد جوان پاسخ مثبت داد این مرد که بسیار هیجان زده شده بود ناگهان حلقه از دستش به پایین افتاد و در داخل دریچه زیرزمینی پیاده‌رو که ۲٫۵ متر عمق داشت ناپدید شد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته میدان تایم نیویورک تهیه شده است این زوج را در حالی که در جستجوی حلقه هستند نشان می دهد. این ویدئو مرد جوان را که کلاه بر سر دارد نشان می دهد که با خوابیدن روی کف پیاده رو تلاش می کند تا ردی از حلقه گمشده پیدا کند.

پس از آنکه جستجوهای این زوج برای پیدا کردن حلقه ازدواج بی نتیجه ماند، ضمن تماس با پلیس محلی آمریکا از آنها خواستند تا در یافتن این حلقه که از جنس الماس بوده به آنها کمک کنند. این در حالی است که گروه آتش نشانی و امداد با وجود جستجوهای بسیار موفق به یافتن این حلقه ازدواج نشدند. اما در حالی که پلیس هیچ نام و نشانی از این زوج جوان نداشت در ادامه جستجوها این حلقه پیدا شد. پلیس در صدد است این زوج را شناسایی و حلقه ازدواج را به آنها تحویل دهد. پلیس محلی نیویورک با انتشار خبر پیدا شدن حلقه ازدواج در صفحه فیسبوک خود از کاربران خواست تا در پیدا کردن این زوج به آنها کمک کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x