تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگی

  • کد خبر : 218454
  • 12 آذر 1397 - 0:51

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از شناسایی و دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

کشف بیش از 150 کیلوگرم تریاک با طعم گوجه فرنگیگروه اجتماعی«کمال مهر»،سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ   از انهدام یک باند ۴ نفره حمل مواد مخدر در تهران خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع و عرضه موادمخدر در پایتخت توسط تعدادی جوان، پرونده‌ای در این زمینه در پایگاه سوم مبارزه با مواد مخدر پایتخت تشکیل شد و موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این باند به ترانزیت موادمخدری مانند تریاک از استان‌های شرقی و مرکزی کشور به پایتخت اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: تیم عملیاتی پایگاه سوم توانستند یک کامیون حامل گوجه فرنگی که موادمخدر در آن جاسازی شده بود را در جاده ساوه تقاطع اتوبان آزادگان شناسایی و متوقف و هر ۴ قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی افزود: به جهت مسدود نشدن اتوبان، کامیون مورد نظر به نزدیکترین میدان میوه و تره بار در آن محل منتقل شد و در آنجا با تحویل بار گوجه فرنگی به مسئولان میدان، در بازرسی از کامیون مقدار ۱۵۰ کیلو و ۲۰۰گرم تریاک که در بار گوجه فرنگی جاساز شده بود، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده خاطر نشان کرد: پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x