تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

توضیحات پلیس درباره تیراندازی در خیابان تهران ویلا

  • کد خبر : 218452
  • 12 آذر 1397 - 0:50

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر درباره تیراندازی بامداد امروز در خیابان تهران ویلا توضیحاتی داد.

دستگیری سارق خودرو/ اعتراف به 300 فقره سرقت لوازم داخل خودروبه گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»، سرگرد عباس جمشیدی رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر گفت: بامداد روز جاری مورخه یازدهم آذرماه ۱۳۹۷ مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در حین گشت زنی در محدوده خیابان تهران ویلا به سرنشینان یک خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شده و جهت بررسی موضوع به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو پراید با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف خودرو، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده و تعقیب و گریز پلیس با خودرو پراید آغاز شد؛ مأموران در چندین نوبت به راننده ی پراید دستور ایست داده اما وی کماکان با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به فرار خود ادامه داد.

سرگرد جمشیدی بیان کرد: با توجه به ایجاد خطر برای شهروندان و خودروهای عبوری، مأموران به منظور متوقف کردن خودرو پراید اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده اما راننده  آن همچنان به فرار خود ادامه داد که پس از مدتی مأموران اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو پراید می کنند.

وی افزود: با شلیک گلوله به سمت خودرومورد نظر، راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده و خودرو پس از تصادف شدید با خودروهای پارک شده در خیابان رودکی متوقف می شود که بلافاصله مأموران اقدام به دستگیری سرنشینان خودرو پراید ( دو مرد و یک زن جوان ) کرده و هر سه متهم به کلانتری ۱۳۷ نصر منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر گفت: راننده خودرو پراید به نام ایمان ( متولد ۱۳۶۶ ) به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار با بیش از ۱۱ فقره سابقه دستگیری مورد شناسایی قرار گرفت؛ بررسی سوابق ایمان نشان داد که او بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت به عنف، سرقت داخل خودرو، تحصیل مال نامشروع، موادمخدر و غیره بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

وی اظهار کرد: با شناسایی ایمان به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای وی صراحتا به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اعلام کرد که با همدستی دو عضو دیگر این باند اقدام به سرقت از خودروهای پارک شده در سطح شهر تهران کرده است؛ متهم در خصوص علت حضور یک خانم در گروه نیز اعلام کرد که حضور یک خانم در ماشین باعث می شد تا کمتر به ما مشکوک شوند و همین امر انجام سرقت ها توسط من و دوستم را آسان تر می کرد.

سرگرد جمشیدی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان به دادسرای ناحیه ۲ تهران اعزام و قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی برای متهمین صادر شد و تحقیقات از آنها جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و غیره در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x