تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

توصیه خواننده مشهور زن برای عدم ورود دختران آمریکایی به صنعت موسیقی/ توالت تمیز کنید اما خواننده نشوید! +تصاویر

  • کد خبر : 218474
  • 12 آذر 1397 - 13:59
توصیه خواننده مشهور زن برای عدم ورود دختران آمریکایی به صنعت موسیقی/ توالت تمیز کنید اما خواننده نشوید! +تصاویر

“آنقدر زندگی در فضای موسیقی برایم زجرآور بود که دلم نمی‌خواست به آن موقعیت بازگردم و فقط اصرار داشتم خرج خود را درآوردم.”

گروه فرهنگی «کمال مهر»  دهه نود میلادی دورانی بود که سلبریتی‌ها مثل دوران عصر دیکتاتوری استودیویی‌های هالیوودی در میانه قرن بیستم، اجازه هر اظهار نظری را در رسانه‌ها نداشتند و حقایق زندگی آنان کمتر افشا می‌شد. «نیکول کیدمن» که به عنوان کم حرف‌ترین بازیگر زن سینما شناخته می‌شود اخیرا دست به اعترافات عجیبی در مورد ازدواج و زندگی‌اش با تام کروز زده است. در  دهه نود مثل یکی دو سال اخیر، امکان افشاگری‌ جنسی در رسانه‌ها، درباره افرادی نظیر هاروی واینستاین، کوین اسپیسی، بیل کازبی و …، به علت دیکتاتوری استودیوها تقریبا غیر ممکن بود.

کیدمن هم پس از طلاق از تام کروز در اواخر دهه نود، هیچگاه در مورد جزئیات زندگی‌ خصوصی‌اش با رسانه‌های حرفی نزد. اما  در دوسال اخیر پس از افشاگری‌ها فراوان  درباره هتک حرمت‌های جنسی، بازیگر  فیلم «ننگ بشری» در گفت‌وگو با مجله نیویورک مگزین گفت:”دلیل ازدواج من با کروز قدرت او نبود، موضوع حمایت از من بود. من با عشق ازدواج نکردم، چون قدرتمند بودن تام باعث شد از من سوء استفاده نشود.

بیشتر بخوانید:

۵۰ زن از تهیه کننده متجاوز شکایت کردند

توصیه تینا ترنر به دختران آمریکایی برای عدم ورود به صنعت موسیقی

جنبش ME_TOO (به معنای “منم همینطور” درباره بیان تجربیات افراد سرشناس از آزار و تجاوز جنسی) زمینه‌ای را فراهم کرد که سلبریتی‌های دیگری اصرار خصوصی خودشان و پشت‌پرده‌های هالیوود و صنعت موسیقی آمریکا را افشا کنند. «تینا ترنر» خواننده سرشناس آمریکایی که زندگی پر و فراز نشیب خصوصی‌اش در دهه هشتاد و ۹۰ تیتر اغلب رسانه‌ها بود، اخیرا پشت پرده زندگی خصوصی خود را در قالب کتاب خاطراتش منتشر کرده است.انتشار خاطرات ترنر ۷۸ ساله  جنجال‌های فراوانی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر مشهور سینما پس از اجرای حکم شلاق به دلیل تجاوز به دختر جوان راهی بیمارستان شد

او در گفت‌وگوی اخیرش با شبکه amc اشاره می‌کند:” صحبت از بعضی چیزها من را خیلی احساساتی می‌کند و بدترین لحظات زندگی من با «آیک ترنر» گذشت.

ترنر خواننده و آهنگسازی است که ترنر فعالیت‌هایش را در قالب همکاری دو نفره از دهه شصت با او آغاز کرد.او در گفت‌وگویش اشاره می‌کند” او (آیک) درد و رنج فراوانی را به من تحمیل کرد. آیک در ابتدای زندگی‌امان خیلی با من خوب بود. در واقع آیک مرا به شهرت رساند اما اعتقاد دارم که برای او، من یک برده جنسی بودم و آزار و اذیت‌های آیک در مقطعی به اوج خود رسید و حتی نزدیک بود به قیمت جان من  تمام شود.

ترنر اشاره می‌کند: ” همیشه یا چشمم سیاه بود یا بینی‌ام شکسته شده بود یا لبم پاره بود. در کتاب«قصه عشق من» که شرح خاطرات اوست ترنر می‌نویسد :” دیگر نمی‌توانستم برده بودن را تحمل کنم و به همین خاطر ۵۰ عدد قرص خواب خوردم تا برای همیشه از دست آیک خلاص شوم، اما جان سالم به در بردم و پس از آن چندین سال برای فرار کردن از دست آیک نقشه می‌کشیدم.

زندگی در مقام یک برده برای من تمام شده بود و فقط می‌خواستم آیک را ترک کنم. او پس از جدا شدن از آیک تا مدت‌ها از خوانندگی فاصله گرفت و منزل دوستانش را تمیز می‌کرد. حتی دوستانش به او می‌گفتند:”تینا تو چرا از خوانندگی دست کشیده‌ای و به نظافت منزل دیگران روی آورده‌ای؟”

بیشتر بخوانید:

رسوایی اخلاقی دامن «مورگان فریمن» را هم گرفت

تمیز کردن توالت بهتر از خوانندگی در صنعت موسیقی آمریکاست

او در کتابش اشاره می‌کند: آنقدر زندگی در فضای موسیقی برایم زجرآور بود که دلم نمی‌خواست به آن موقعیت بازگردم و فقط اصرار داشتم خرج خود را درآوردم، تمیز کردن توالت دیگران خیلی بهتر از خوانندگی در صنعت موسیقی آمریکایی است.

من موقعی به صنعت موسیقی آمریکایی بازگشتم که یک زن ۴۴ ساله بودم و کمتر کسی می‌توانست از من سوء استفاده کند. او در حال حاضر با یک سرمایه‌گذار سابق موسیقی به نام اروین باخ (آلمانی تبار) که از سلاطین  موسیقی – بازنشسته – است ،ازدواج کرد که ۱۶ سال از او کوچکتر است.

اما روز ازدواجش در هفتادو سه سالگی سکته می‌کند. در زندگی تمام سلبریتی‌ها همواره یک تراژدی آماده انفجار است و پس از ازدواج با باخ و رهایی از سکته مغزی، چندی بعد پسرش خودکشی می‌کند. ترنر ۷۸ ساله هم اکنون در زوریخ زندگی می‌کند در جایی از کتابش می‌نویسد: من به هیچ دختر آمریکایی که صدای خوبی دارد توصیه نمی‌کنم که  وارد صنعت موسیقی بشود.

بیشتر بخوانید:

فیلم رسوایی جنسی کارگردان ضد ایرانی آرگو منتشر شد

ویل اسمیت: مجبور شدیم ازدواجمان را نابود کنیم 

اما زندگی اغلب  سلبریتی‌ها شبیه آیک و ترنر نیست و برخی از این چهره‌های سرشناس آنقدر اسرار روابط زناشویی خود را پنهان می‌کنند که زندگی آنان تبدیل به معمایی برای رسانه‌های زرد می‌شود.  شاید ده یا بیست سال بعد «جادا پینکت اسمیت» همسر «ویل اسمیت» در کتاب خاطراتش، زندگی مخاطره آمیز خود را با ویل اسمیت افشا کند. شش سال و به صورت مستمر رسانه‌های زرد، خبر  طلاق عاطفی این زوج را منتشر کرده‌اند و طی شش سال اخیر ویل و جادا پینکت اسمیت هیچکدام حاضر نبودند به شایعات پاسخ دهند.  اما این زوج هالیوودی در گفتگوی اخیرشان با شبکه AMC  پرده از اسرار روابط زناشویی خود برداشته‌اند.

ویل اشاره می‌کند که در مقطعی از زندگی‌اشان را بهم زدند و فقط در یک خانه زندگی می‌کردند و اصلا زن و شوهر نبودند. ویل (اسمیت) در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیرش این جملات را در حالی  به زبان می‌آورد که سال‌هاست شایعات فراوانی در مورد قطع رابطه عاطفی او با همسرش در رسانه‌ها منتشر شده است.

او در این گفتگو به صراحت می‌گوید: می‌خواهم با گفتن بعضی چیزها به تمام شایعاتی که در مورد خانواده من مطرح می‌شود پاسخ دهم. ما هیچ وقت پیرو ساینتولوژی نبودیم! هیچ وقت رابطه جنسی چند نفری نداشتیم. مردم باید بدانند که ما سبک زندگی خاصی داریم.

اما برخی رسانه‌های زرد اصرار دارند که این دو طی شش سال اخیر با یکدیگر رابطه‌ای نداشته‌اند و موضوع ارتباط «ازدواج باز» را درباره این دو نفر مطرح می‌کنند.

همسر ویل اسمیت: همیشه می‌دانستم به درد زندگی مشترک نمی‌خورم

ازدواج باز Open Marriage)) عنوانی است که بسیاری از رسانه‌های زرد  در مورد این دو نفر بکار می‌برند. جادا در گفتگویی که همسرش ویل حضور دارد می‌گوید:

من از همان ابتدای ازدواج به ویل گفتم که اگر با من ازدواج می‌کنی این را بدان ،زیر یک سقف ما قراره باهم باشیم!تو ممکن است با یک نفر دیگر به آخر خط  رسیده باشی اما شوخی یک نفر دیگر به من ربطی ندارد. ولی من و تو قرار است که در این شوخی باهم باشیم.

بیشتر بخوانید:

موج رسوایی‌های جنسی در سینما، دامن تهیه کننده ساعت شلوغی را گرفت

ویل و جیدا چند سالی هست که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و بحران میانسالی گریبان این دو سلبریتی مشهور را گرفته است. حتی برای اینکه روابط دوستانه خود را تقویت کنند، ویل مراسمی تولدی برایش ترتیب داد و مستندی که درباره او ساخته بود را در این مراسم پخش کرد. این مراسم با واکنشجادا مواجه شد و او به رسانه‌ها گفت: که این مراسم مضحک‌ترین خودنمایی ممکن این دو زوج بوده است.

این دو زوج علی رغم تمامی شایعات در این گفت‌وگو اعلام کرده‌اند که پس از شش سال، زندگی‌ عاطفی‌اشان را از صفر شروع کرده‌اند. ویل اشاره می‌کند ما اساسا مجبور شدیم ازدواجمان را نابود کنیم، بهم زدیم، اما پس از مقطعی (شش سال) دوباره بهم برگشتیم. الان دیگر حتی به خودمان متاهل نمی‌گوییم این زندگی تنها یک زندگی مشترک است و وارد رابطه دوستی شدیم.

جادا در ادامه توضیحات ویل اشاره ی‌کند: زندگی ما فقط یک زندگی مشترک است من همیشه می‌دانستم که  به درد ازدواج نمی‌خورم. من زندگی اشتراکی می‌خواهم.ویل به جادا اشاره می‌کند: تو بهترین دوستی هستی که من تا حالا داشته‌ام.

جادا در ادامه این گفت و گو اشاره می‌کند من نمی‌خواستم با ویل ازدواج کنم اما باردار بودم و چاره‌ای نداشتم. او می‌گوید: خیلی ناراحت بودم که باید عروسی بگیریم و من تحت فشار مادرم مجبور به عروسی شدم، آنهم یک عروسی مجلل. این عروسی مال مادرم بود. همه کارها را خودش انجام داد، چون من هیچ علاقه‌ای به این کار نداشتم، من اصلا عروسی نمی‌خواستم.

بیشتر بخوانید:

کمدین معروف سینما بابت آزار جنسی، سر صحنه فیلم اخراج شد

روایت بازیگر زنی که صدبار مورد آزار جنسی قرار گرفت

مانور تجمل و ثروت اندوزی به سبک سلبریتی‌ها

فرهنگ سلبریتی‌ها در همه جای جهان مبتنی بر فرهنگ اشرافی‌گری است و اغلب سلبریتی‌ها اشاعه دهنده فرهنگ اشراف‌گری در نظام سرمایه‌داری هستند چون بخش خصوصی در حوزه اقتصاد سلطنت می‌کند.مقایسه ثروت سلبریتی‌ها با نخبه‌گان علمی یکی از پارامترهای مقایسه است. هر شهروند آمریکایی با یک چک ۹۰۵ میلیون دلاری قرعه کشی‌ لاتاری‌ها  از جورج کلونی ثروتمندتر خواهد شد.

 نکته جالب توجه سلبریتی‌ها به سوداگری پول و سرمایه در جامعه آمریکایی است. جورج کلونیسلبریتی‌ مشهور هالیوودی علاقه عجیبی به کارخانه تکیلا (نوعی مشروبات الکلی) داشت و سال‌ها پیش یک کارخانه ساخت تکیلا را خریداری کرد.  پس از ازدواج با اَمل علم‌الدین ، او این کارخانه را فروخت و قصد دارد در رقابت با اپرا وینفری ۵۰۰ میلیون دلارش را روی برند مشروب دیگری سرمایه‌گذاری کند.

در واقع کلونی‌ ستاره‌ای است که با تلاش در عرصه سینما بازیگری، کارگردانی و تهیه‌کنندگی را تجربه کردو با شهرتی که بدست آورد، یک کارخانه مشروب سازی را خریداری کرد. او در گفتگویش به مناسبت هالووین می‌گوید: آرزویم این بود که بتوانم یک “بار اختصاصی” در منزل داشته باشم و به همه مشروب مجانی بدهم. کلونی در مراسم عروسی‌اش با امل علم‌الدین به جمعیت فراوانی از حاضران در اطراف مراسم عروسی‌اش،مشروب رایگان هدیه کرد به آرزویش رسید.

اما در میان هالیوودی ها شفافیت خاصی وجود دارد و جورج کلونی نمی‌تواند با داشتن سرمایه ‌۵۰۰ میلیون دلارش‌اش از ثروت اپرا وینفری با داشتن ۲/۸ میلیارد دلار عبور کند. سلبریتی دیگری که در این رقابت رتبه دوم را پس از اپرا وینفری کسب می‌کند، کایلی جنر است که از طریق فروختن محصولات آرایشی‌اش در خاورمیانه به ثروتی ۹۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد که این رقم معادل فروش کل فیلم«جنگ‌های ستاره‌ای؛ نیرو برمی‌خیزد» است. رتبه چهارم در این جدول هم را تیلور سوئیفت از تور اخیرش کسب کرده است. این مقدار سه برابر سرمایه ‌ای است که دویینی جانسون معروف به راک با آن تجارت می‌کند که حدود ۲۸۰ میلیون دلار استاین چهار نفر سرمایه‌دارترین سلبریتی‌های پولدار جهان به ترتیب رتبه هستند.

درآمد میکروسلبریتی‌ها در هالیوود چگونه است؟

اگر یک بازیگر متوسط یکی از سریال‌های آبکی ((Soap opera هالیوود باشید تقریبا سالی ۲۴ میلیون دلار دستمزد میکروسلبریتی‌ فعال در صنعت نمایش خواهد بود و سالانه ۵ درصد به این مبلغ اضافه خواهد شد. به عنوان مثال در سریال تئوری بیگ بنگ، هر کدام از ستاره‌های سریال برای هر قسمت ۹۰۰ هزار دلار دستمزد می‌گیرند و هر فصل ۲۴ قسمت دارد که جمعا دستمزد هر بازیگر به صورت سالیانه می‌شود ۲۱٫۶ میلیون دلار خواهد بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x