تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

هرجا اسلام حاکم شده، استکبار سیلی خورده است/حکام کشورهای اسلامی به ولایت اسلام برگردند؛ ولایت آمریکا و طاغوت به کار آنها نخواهد آمد

  • کد خبر : 218110
  • 04 آذر 1397 - 12:45
هرجا اسلام حاکم شده، استکبار سیلی خورده است/حکام کشورهای اسلامی به ولایت اسلام برگردند؛ ولایت آمریکا و طاغوت به کار آنها نخواهد آمد

رهبر انقلاب فرمودند: در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود استکبار سیلی خورده و ما جدا معتقدیم استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی در این منطقه سیلی خواهد خورد.

 

حساسیت آمریکا به منطقه ما به‌خاطر گرایش ملت‌ها به اسلام است/ هرجا اسلام حاکم شده، استکبار سیلی خورده استبه گزارش گروه سیاسی «کمال مهر» در عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

این دیدار هم‌اکنون با سخنرانی ریاست محترم جمهوری جناب آقای روحانی در حال برگزاری است.

پیامبر، نوری در تاریکی جاهلیت بود

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت فرمودند: در دورانی که جهان در تاریکی جهل و فریب جاهلیت فرو رفته بود، خداوند نور پیامبر را به بشریت اعطا کرد؛ امروز هم اگر از این نور تبعیت کنیم، نتیجه‌اش فلاح و رستگاری است. اگر بشر به این بلوغ فکری برسد که به دعوت نبی پاسخ دهد، گرفتاری او رفع می‌شود.

ایشان تصریح کردند: امروز به‌خاطر ظلم قدرت‌ها، دنیا مثل آن روز تاریک است. امروز بشریت گرفتار است و این فقط مخصوص دنیای اسلام نیست؛ آن کشور‌هایی هم که به‌ظاهر پیشرفته‌اند به‌شدت گرفتارند و اسلام پاسخگوی همه‌ی این نیازهاست.

حساسیت آمریکا به منطقه ما به‌خاطر گرایش ملت‌ها به اسلام است

رهبر انقلاب گفتند: جریان مقاومت مقابل ظلم در دنیا وجود دارد و این مقاومت متکی به نام خدا و اسلام است؛ در منطقه ما امروز روحیه بیداری اسلامی بر بسیاری از کشورها و ملتها حاکم است.

ایشان افزود: اینکه قدرتمندان دنیا و در رأس آنها آمریکا نسبت به این منطقه حساسند به خاطر این است که اقبال و گرایش به اسلام و بیداری اسلامی در این منطقه به چشم میخورد. اینها از بیداری ملتهای مسلمان میترسند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلا فرمودند: در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود استکبار سیلی خورده و ما جدا معتقدیم استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی در این منطقه سیلی خواهد خورد، عرض ما به ملتهای مسلمان این است که حرکت بیداری اسلامی را هرچه میتوانید تقویت کنید که راه نجات منطقه تقویت بیداری اسلامی است.

برخی هم از آمریکا تبعیت می‌کنند و هم تحقیر میشوند/ مطمئن باشید آمریکا در یمن و فلسطین شکست خواهد خورد

رهبر انقلاب تاکید کردند: نصیحت ما به حکام کشورهای اسلامی این است که به ولایت اسلام برگردند؛ ولایت آمریکا و طاغوت به کار آن‌ها نخواهد آمد.

ایشان افزودند: امروز برخی کشورهای منطقه به جای ولایت «الله» از آمریکا تبعیت می‌کنند. آمریکا هم بنا به طبع استکباری خود، آن‌ها را تحقیر می‌کند. شنیده‌اید که رئیس‌جمهور یاوه‌گوی آمریکا، حکام سعودی را به «گاو شیرده» تعبیر کرد. اگر آل سعود از اهانت به خودش بدش نمی‌آید به‌جهنم؛ اما این اهانت به مردم آن کشور و ملت‌های مسلمان است.

رهبر انقلاب فرمودند: چرا باید حکام اسلامی در حرکت جنایت‌آمیز علیه فلسطین و مردم یمن [با آمریکا] همراه شوند؟ این حکام مطمئن باشند که در هر دو [جبهه] هم پیروزی با مردم فلسطین و یمن است و آمریکا و تبعه‌ی آمریکا در این قضیه شکست خواهند خورد.

این خبر در حال تکمیل است…

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x