تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اطلاعات فاش شده از رنگ جدید پرچمدار سامسونگ +تصویر

  • کد خبر : 217393
  • 18 آبان 1397 - 8:19

عکس‌هایی از پرچم‌دار جدید سامسونگ،Galaxy Note9 ، با رنگ سفید در فضای مجازی منتشر شده اما واقعی بودن این عکس‌ها در حال بررسی است.

جزئیاتی از اطلاعات فاش شده رنگ جدید پرچمدار سامسونگبه گزارش «کمال مهر» مدتی است که رنگ سفید را نمی‌شود بر روی پرچم‌دارانسامسونگ دید. حدود دو سال از از آخرین باری که یک پرچم‌دار سفید دیده‌ایم می‌گذرد. این پرچم‌دار سفید Galaxy S7 بود.

سامسونگ گلکسی اعلام کرد که نوت ۹ در چهار رنگ مسی، بنفش، آبی با خودکار زرد و مشکی کلاسیک عرضه خواهد شد. بعدها یک گزینه پنجم به نام ابر نقره‌ای ظاهر شد. حالا هم یک رنگ دیگر از این محصول فاش شده است. بر طبق اطلاعات به دست آمده سفید، رنگ ششم این محصول خواهد بود.

این عکس توسط ایوان بلاس در توییتر به اشتراک گذاشته شد. او شک و تردید خود را در مورد اصالت تصویر اعلام کرده است. وی حتی از کسانی که فتوشاپ بلد هستند درخواست تایید اصل بودن این عکس را کرده است. بسیاری از کسانی که این عکس را دیده اند بیشتر از آن که به این فکر کنند که Galaxy Note9 یک رنگ سفید هم خواهد داشت، به دنبال اشتباه پیدا کردن از عکس هستند. اما کلا دیدن رنگ سفید در بدنه یکی از پرچم‌داران سامسونگ اتفاقی جذاب است که بعضی مدت‌ها منتظرش بوده‌اند.

جزئیاتی از اطلاعات فاش شده رنگ جدید پرچمدار سامسونگ

این نخستین بار نیست که سری Note را به رنگ سفید می‌بینیم. سامسونگ در ابتدای سال جاری نسخه لیمیتد Galaxy Note8 PyeongChang 2018 را به عنوان بخشی از مشارکت با کمیته بین المللی المپیک برای بازی‌های المپیک زمستانی معرفی کرد. این گوشی راه خود را به فروشگاه‌های خرده فروشی پیدا نکرد و منحصرا به اعضای IOC، کارکنان و البته ورزشکاران ارایه شد.

باید دید که آیا کسی صلاحیت این عکس منتشر شده در فضای مجازی را تایید می‌کند. باید امیدوار بود که این عکس واقعی باشد زیرا در این صورت پس از مدت‌ها بار دیگر می‌توانیم شاهد یکی پرچم‌دار سفید از سامسونگ باشیم.


 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x