تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستگیری لات عربده کش در خیابان جمهوری تهران

  • کد خبر : 217439
  • 18 آبان 1397 - 23:01

یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که شب گذشته در خیابان جمهوری عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، پس از شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

دستگیری گنده لات عربده کش خیابان جمهوری تهرانبه گزارش  گروه اجتماعی «کمال مهر»؛  سرهنگ ارسلان قاسم زاده رییس کلانتری ۱۲۹ جامی گفت: ساعت ۱ بامداد امروز(جمعه) ماموران کلانتری از طریق مرکز فوریت های پلیس در جریان یک مورد عربده کشی در خیابان جمهوری نبش شیخ هادی قرار گرفتند و پس از اطلاع گزارش به موقعیت اعزام شدند.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری پس از حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش های منطقه نواب در حالت مست چوبی در دست دارد و با یکی از دوستان خود در حال عربده کشی و اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف است.

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی گفت: متهم با مشاهده ماموران با چوب به آن ها حمله ور شد و قصد خلع سلاح ماموران را داشته که در این زمان مامور گشت خودرویی اخطار ایست می دهد، اما متهم توجهی نمی کند و در ادامه ماموران کلانتری به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی و شلیک یک تیر به پای متهم، وی را  پس از زمین گیر شدن دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم زاده در پایان گفت: متهم دیگر با مشاهده تیراندازی پلیس متواری شد که تلاش ها جهت دستگیری وی ادامه دارد. متهم تیرخورده به بیمارستان منتقل شد و در روز جاری  پس از صدور قرار قضایی روانه زندان گردید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x