تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حمله نوجوان تهرانی با تفنگ به عابران پیاده

  • کد خبر : 217301
  • 12 آبان 1397 - 1:02

پسر نوجوان با تأثیر گرفتن از بازیهای رایانه‌ای با تفنگ ساچمه‌ای عابران پیاده را هدف قرار داد.

تفنگ

به گزارش «کمال مهر» با تماس سه تن از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اصابتگلوله‌های ساچمه‌ای به سر و دست خود و ایجاد جراحت، موضوع در دستور کار کلانتری ۱۶۳ ولنجک قرار گرفت.

 

با بررسی فنی و میدانی پلیس، مشخص شد نوجوانی پانزده ساله از بالکن طبقه هفتم یک برج مسکونی با یک تفنگ ساچمه‌ای اقدام به تیراندازی به سمت عابران کرده است.

به استناد تحقیقات پلیسی، این نوجوان تک فرزند است، پدر و مادرش شاغل هستند؛ به ناچار ساعاتی از روز را به تنهایی سپری می‌کند و بنابر اظهاراتش، علاقه زیادی به بازیهای رایانه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:کوتاهی قد عروس جوان، مادرشوهر را به کشتن داد+فیلم

وی روزانه چهار ساعت مشغول بازیهای رایانه‌ای خشن و جنگی است و تمایل داشته در واقعیت موضوع بازیها را اجرا کند و با همین انگیزه با اسلحه پدرش روز گذشته به سمت عابران تیراندازی کرده است.

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده؛ رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اعلام این خبر گفت: پرونده پس از تکمیل، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی خواهد شد.

وی متذکر شد: والدین مسئول رفتار کودکان و نوجوانان خود هستند؛ توصیه می‌شود والدین با کنترل و مدیریت از نهادینه شدن خشونت در آنها پیشگیری کرده، حتی‌الامکان فرزندان خود را تنها نگذارند و اشیای خطرناک را از دسترس آنها دور کنند.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x