تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

آمریکا در شوک/ بسته‌های انفجاری تاکنون برای چه کسانی ارسال شده است؟

  • کد خبر : 216960
  • 03 آبان 1397 - 0:17

ارسال چندین بسته حاوی مواد منفجره برای مقام‌های آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته، این کشور را در شوک فرو برده است.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»، ارسال چندین بسته حاوی مواد منفجره برای مقام‌های آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته، این کشور را در شوک فرو برده است. این بسته ها تاکنون به آدرس دفتر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، دفتر شبکه تلویزیونی سی ان ان در نیویورک (موسوم به ساختمان تایم وارنر)، برای خانواده کلینتون ها و برخی دیگر از مقام‌های دموکرات آمریکایی ارسال شده است.

شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز آمریکا با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود، فهرست شخصیت های سیاسی و مکان هایی را که در ۲۴ ساعت گذشته، بسته های حاوی مواد منفجره به آدرس آنها ارسال شده است، منتشر کرد که به شرح زیر است:

۱- بسته انفجاری ارسال شده به مقصد منزل بیل و هیلاری کلینتون در نیویورک: این بسته پیش از رسیدن به مقصد در یک واحد نظارتی کشف و خنثی شد.

۲- بسته انفجاری ارسال شده به مقصد دفتر (و یا منزل) باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در شهر واشنگتن: این بسته نیز پیش از رسیدن به مقصد توسط مأموران سرویس مخفی آمریکا کشف و خنثی شد.

۳- کشف بسته انفجاری در صندوق پست دفتر شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در شهر نیویورک (ساختمان تایم وارنر): این بسته برای جان برنان، رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) که در حال حاضر یکی از کارشناسان سیاسی کنونی سی ان ان است، فرستاده شده بود.

آمریکا در شوک/ بسته‌های انفجاری تاکنون برای چه کسانی ارسال شده است؟

۴- کشف بسته مشکوک ارسال شده به مقصد دفتر اندرو کومو، فرماندار نیویورک در منهتن

۵- کشف بسته مشکوک ارسال شده برای اریک هولدر، دادستان کل سابق آمریکا: هنوز مشخص نیست این بسته در چه مکانی کشف و خنثی شده است.

۶- کشف بسته مشکوک در دفتر دبی واسرمن شولتز، رئیس سابق کمیته ملی دموکرات و نماینده حوزه انتخابیه فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا، در سان‌رایز ایالت فلوریدا: هنوز مشخص نیست آیا این بسته نیز حاوی مواد منفجره بوده است یا خیر.

این در حالی است که سی ان ان در گزارشی نوشت بسته کشف شده در دفتر شولتز در اصل برای هولدر ارسال شده بود، اما به دلیل آنکه به آدرس اشتباهی فرستاده شده بود به دفتر این عضو دموکرات کنگره (که بر روی پاکت به عنوان آدرس برگشتی قید شده بود) ارسال می شود.

آمریکا در شوک/ بسته‌های انفجاری تاکنون برای چه کسانی ارسال شده است؟

۷- کشف بمب لوله ای –نوعی بمب دستی ساده، اما قدرتمند– در عصر روز دوشنبه در صندوق پستی منزل جرج سوروس، میلیاردر آمریکایی، در دهکده کاتونا واقع در ایالت نیویورک

۸- کشف بسته مشکوک ارسال شده برای مکسین واترز، نماینده حوزه انتخابیه کالیفرنیا از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا: بر اساس گزارش نشریه آمریکایی هیل، پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد این بسته در یکی از واحدهای نظارت بر محموله‌های ارسالی به کنگره در مریلند کشف شده است.

در ادامه گزارش ای بی سی نیوز آمده است گزارش های اولیه حاکی از آن است که بسته های انفجاری ارسال شده برای اوباما، کلینتون ها و شبکه سی ان ان از همان نوع بمب لوله ای باشند که دوشنبه برای سوروس ارسال شده بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x