تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کشف ۱۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در البرز

  • کد خبر : 216340
  • 19 مهر 1397 - 0:31
کشف ۱۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۱۱میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان انواع کالاهای قاچاق امسال توسط ماموران انتظامی در این استان کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر» سردارعباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۸ میلیون و ۲۳۱ هزار قلم دارو، ۶ میلیون و ۸۸۸ هزار نخ سیگار، ۵۲۷ هزار لیتر انواع سوخت، ۴۴۶ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۲۴هزار ثوب انواع پوشاک از جمله کالای مکشوفه است.

وی افزود: دراین مدت تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسیکلت، لوازم یدکی خودرو، گوشی تلفن همراه، انواع پارچه، لوازم صوتی و تصویری کشف و ضبط شد.

سردار محمدیان گفت: تاکنون ۲۴۸ پرونده کالای قاچاق دراستان البرز تشکیل شده که ۱۹۲ فقره آن بالای ۱۰ میلیون تومان، ۳۷ فقره بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۹ فقره بالای ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: در این مدت ۲۹۴ متهم و قاچاقچی کالا دستگیر و ۲۰۸ وسیله نقلیه سبک و سنگین مربوط به متهمان توقیف شده است.

وی در ادامه گفت: کالای قاچاق، اقتصاد و بازار را تحت الشعاع قرار می دهد و در زمینه مبارزه با کالای قاچاق عزم ملی و فرهنگ سازی و مشارکت گسترده مردم لازم است.

سردار محمدیان گفت: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم ترین الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت ازکالای ایرانی نام گذاری شده است.

فرمانده انتظامی البرز در پایان گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان کالا رصد می شود. نوسان در قیمت ارز سبب شد تا برخی افراد سودجو به قاچاق و احتکار کالا روی بیاورند که با همکاری مردم و پلیس اخلالگران نظم اقتصادی یکی پس از دیگریی در چنگ قانون گرفتار می شوند.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایرنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x