تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

روایت سردار سلیمانی از نظر جولیا پطروس خواننده زن مسیحی درباره سیدحسن‌نصرالله +فیلم

  • کد خبر : 216194
  • 14 مهر 1397 - 1:37
روایت سردار سلیمانی از نظر جولیا پطروس خواننده زن مسیحی درباره سیدحسن‌نصرالله +فیلم

ویدئویی از خاطره سرلشکر قاسم سلیمانی از رفتار جولیا پطروس خواننده زن و معروف مسیحی با سیدحسن‌نصرالله در جریان جنگ ۳۳ روزه مشاهده می‌کنید.

روایت سردار سلیمانی از رفتار خواننده زن مسیحی با سیدحسن‌نصرالله در جریان جنگ ۳۳ روزه+ فیلمبه گزارش «کمال مهر»؛سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود، نگرش خواننده زن و معروف مسیحی لبنانی به سیدحسن‌نصرالله در جریان جنگ ۳۳ روزه را تشریح کرد.

حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یک زن مسیحی که خواننده هم بود اما رفتار منصفانه‌ای داشت (جولیا پطروس)، جمله تکان دهنده‌ای را به زبان آورد و معتقد بود که باید عبای سید حسن نصرالله را بگیریم و پاره‌های آن را به بدن فرزندان خودمان بزنیم تا آن‌ها غیرت دفاع از سرزمین خود را پیدا کنند.

جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط رژیم غاصب اسرائیل علیه کشور لبنان به ویژه حزب الله صورت گرفت و  از تحولات مهم و تأثیرگذار منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید. تحقق وعده های الهی که یک گروه اندک چگونه با یک رژیم به طور کامل مسلح می جنگند و توان ایمانی آنها موجب پیروزی می شود از نکات برجسته جنگ ۳۳ روزه است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x