تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

یک بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی خواهیم شکست/ریال قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد/باید به قدرت اول منطقه تبدیل شویم

  • کد خبر : 216091
  • 12 مهر 1397 - 22:34

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بوشهر گفت: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درون کشور ما یک بار دیگر هیمنه آمریکا را در اقتصاد شکست خواهیم داد.

یک بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی خواهیم شکست/ریال قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد/باید به قدرت اول منطقه تبدیل شویم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی «کمال مهر»،  محسن رضایی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاه محمد رسول الله افزود: باید با تلاش فعالیت‌های مردمی در حوزه صنعت، دانش و فناوری و اقتصاد را افزایش دهیم تا به قدرت اول منطقه تبدیل شویم زمانی ما از فرماندهان جوان قهرمانانی بزرگ ساختیم و اکنون نیز باید در همین مسیر حرکت کنیم.

وی بیان کرد:با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درون کشور ما یک بار دیگر هیمنه آمریکا را در اقتصاد شکست خواهیم داد و به پشتوانه توان داخلی به بلندترین قله اقتصادی منطقه خواهیم رسید و ریال ما قویترین پول منطقه خواهد شد.

محسن رضایی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ائتلافی به محوریت آمریکا در سطح جهان و عربستان در منطقه علیه ایران شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:بعضی وقت ها اروپایی ها هم به اسرائیلی ها می پیوستند و گاهی فاصله می گرفتند اما  اسرائیل همیشه ضلع سوم مثلث بود.این مثلث  نتوانست از اقتدار ایران جلوگیری کند, ایران با گذر از همه ناملایمات قدرت منطقه شد و از جنگ ,ترور و انفجار عبور کرد مثل یک قله بلند اقتدار در داخل و خارج از منطقه.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ائتلاف ضد ایرانی از ۱۵ سال پیش تاکنون در زمینه اقتصادی در محور مبارزه اقتصادی با ملت و دولت ایران شکل گرفته است و رمز موفقیت ایران در مبارزه، ایستادگی، صبر، زنده کردن توانایی‌ها و شایسته‌سالاری است.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x