تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

ماجرای «افتتاح سرسره» در سلماس چه بود؟ +عکس

  • کد خبر : 215982
  • 11 شهریور 1397 - 1:37

تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک تصویر در روزهای گذشته مدعی «افتتاح سرسره» شدند اما واقعیت چیست؟

افتتاح سرسره  در سلماس

به گزارش «کمال مهر» از هفته گذشته تصاویری با عنوان «افتتاح یک سرسره در سلماس» در شبکه های اجتماعی و حتی برخی سایت‌های خبری منتشر شد.

بسیاری از کاربران بر اساس این تصویر شروع کردند به انتشار مطالب تمسخرآمیز و حتی توهین‌آمیز علیه دولت، این درحالی بود که خبرنگار ما تصاویر دیگری را بدست آورده که نشان می‌دهد، این تصویر افتتاح پارکی در روستای محروم «کوزه‌رش» بخش کوهسار شهرستان سلماس در آذربایجان غربی است.

همچنین یکی از افراد حاضر در این مراسم به خبرنگار ما گفت: این افتتاح نه تنها افتتاح یک سرسره و پارک نبوده بلکه افتتاح یک مرکز فرهنگی در این روستای مرزی بوده که پارک هم شامل آن می‌شود.

سعید حقیقی، سرپرست بخشداری هم در گفت‌وگویی عنوان کرد:عملیات محوطه بازی به اتمام رسیده است و ظرف هفته جاری عملیات سنگ فرش محوطه و آب‌نمای پارک نیز به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به سوءاستفاده از تصاویر بریده شده افتتاح پارک کوزه‌رش گفت: احداث این پارک در نقطه صفر مرزی قابل تقدیر بوده و مورد استقبال اهالی و خصوصا کودکان روستا قرار گرفته بود، فاز اول آن با حضور مسئولین شهرستان سلماس افتتاح شد که تعدادی از مسئولین بصورت نمادین از لوازم ورزش صبحگاهی و بازی کودکان استفاده کردند.

نکته دیگر درباره حضور پرتعداد شخصیت‌ها و مسئولان حاضر در تصویر آن است که این افراد تنها برای افتتاح این مجموعه ورزشی روستایی حاضر نبودند بلکه آن‌ها در این روزها(هفته دولت) ده‌ها پروژه  عمرانی، فرهنگی، ورزشی را در یک روز افتتاح کردند.

پارک روستای کوزه‌رش سلماس بعنوان یکی از ۵ پارکی( داراب، اصلانیک، حقویران، علی بلاغ و کوزه‌رش) است که طی هفته دولت در بخش کوهسار سلماس در مساحتی به متراژ ۲۲۰۰ متر مربع احداث شد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x