تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ورود مجلس به بحث افزایش بی‌رویه خودرو/خودروهای دپو شده در انبار را با دلار ۱۰ هزار تومانی می‌فروشند

  • کد خبر : 215867
  • 09 شهریور 1397 - 18:05
ورود مجلس به بحث افزایش بی‌رویه خودرو/خودروهای دپو شده در انبار را با دلار ۱۰ هزار تومانی می‌فروشند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: خودروسازان قطعات را با دلار ۳۲۰۰ تومانی خریده و خودروها را در انبار دپو کردند و حال با دلار ۱۰ هزار تومانی آنها را در بازار می‌فروشند و می‌گویند قطعه نداریم.

 

به گزارش   گروه سیاسی  «کمال مهر»امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ، از ورود این فراکسیون به بحث افزایش قیمت خودرو در کشور خبر داد و گفت: تیم ما اکنون بحث بالا رفتن بی‌ضابطه قیمت خودرو و تخلف خودروسازان در این مورد را بررسی می‌کند.

وی تصریح کرد: آیا آمریکا یا افرادی خارج از کشور قیمت خودروها را تعیین می‌کنند یا خودروسازهایی که خودروها را پیش از این در انبارها دپو کرده بودند؟

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به ادعای خودروسازها مبنی براینکه کمبود قطعات در افزایش قیمت خودروها تاثیر گذاشته است، تاکید کرد: آنها قطعات را با دلار ۳۲۰۰ تومانی خریده و خودروهایی که مشتری بسیار نداشت را در انبارها دپو کردند و اکنون با دلار ۱۰ هزار تومانی خودروها را در بازار می‌فروشند و بعد می‌گویند قطعه نداریم، آیا این انصاف است؟

خجسته با بیان اینکه در حقیقت این مسایل به نوعی رها شدن بازار را نشان می‌دهد، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی، دولت و بویژه وزارت صنعت و معدن متولی نظارت بر عملکرد خودروسازان و بازار خودرو هستند و همین موضوع یکی از موارد استیضاح شریعتمداری در مجلس است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: استیضاح وزیر صنعت و معدن و بویژه بحث افزایش بی‌رویه خودرو طی این هفته در مجلس بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x