تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

“مثل شرق دروغ میگی” داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی شد + عکس

  • کد خبر : 215776
  • 08 شهریور 1397 - 17:08
“مثل شرق دروغ میگی” داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی شد + عکس

پس از دروغگویی روزنامه شرق در خصوص سوء استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی، کاربران توییتر هشتگ “مثل شرق دروغ میگی” را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.

"مثل شرق دروغ میگی" داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی شد + عکس

به گزارش «کمال مهر» طی روزهای گذشته روزنامه شهروند در گزارشی از سوء استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی خبر داد و حساب توییتری روزنامه شرق این خبر را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش تند کاربران مواجه شد و در این میان کاربران توییتر با هشتگ “مثل شرق دروغ میگی” به این موضوع واکنش نشان دادند و این هشتگ را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.

در ادامه برخی توییت‌های کاربران با این هشتگ را می‌خوانیم:

وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و مجری تلویزیون در صفحه خود نوشت: کاش یه نهادی بود که غیر از حقوق روزنامه‌نگارها و اهالی رسانه، از حیثیت و شرف این صنف هم در مقابل این دست جریده دریده محافظت می‌کرد.

کاربر بامری خبرنگارم نوشت: دستگاه قضایی کشورمان بایدیک باربرای همیشه تکلیف خود با روزنامه ها و خبرگزاری ها و همچنین صاحبان بی شرف آنها که نقش رسانه های معاند را درکشورمان بازی میکنند،روشن کندتشویش اذهان عمومی،نشراخبارکذب وتوهین به مردم ایران کمترین جرم این نارسانه های لجن پراکن است.

جلیل محبی نوشت: یه اتفاقی برام افتاده بود. ناچار بودم بدونم که تو شرق چه خبره و کی به کیهواقعاً اگه میدانستید چه خبره و کی به کیه

بهزاد مهرکش نوشت: روزنامه های شرق و شهروند و سایت خبرآنلاین بعد از رسوایی دروغ پراکنی درباره زائران عراقی در مشهد به شاخص میزان دروغگویی در افکار عمومی باید تبدیل بشن مثلا اگر یک مقام مسئول از تریبون مجلس درباره اشتغال آمار غلط داد بهش بگیم #مثل_شرق_دروغ_میگی در ضمن کماکان منتظر ورود دادستان هستیم

رسول شکری‌نیا نوشت: کاشکی دستگاه ذهن خوان هم اختراع می شد می فهمیدیم علت این همه علاقه خبرنگاران #شرق به مسائل جنسی و #دروغ_آفرینی مکرر در این باره چیه؟این حجم پمپاژ خبرهای کذب و بعد عذرخواهی های مختصر حتما دلایلی مهمتر از اینکه ما متصوریم داره… بدترین ننگ اینه به کسی بگویند؛ #مثل_شرق_دروغ_میگی

حمیدرضا پیرهادی نوشت: یه هشتگ راه افتاده که #مثل_شرق_دروغ_میگی آخه نمیگید شما این هشتگ هارو میزنید انوقت اونا هم از فردا هشتگ میزنن که #شرق_فحش_نیست؟!

علی قلهکی هم در واکنش به دروغگویی روزنامه شرق نوشت: بزرگی می‌گفت دروغ‌های روزنامه #شرق در مورد شهر مقدس مشهد، “انتقام بهاییت از اسلام است”

فرید ابراهیمی نوشت: سال گذشته میگفتن ایرانیها برای صیغه کردن به راهپیمایی اربعین در عراق میرن. امسال میگن عراقیها برای صیغه کردن به ایران میان. حق بدهید! پفیوزهایی که از زندگی، فقط شکم و زیرشکم را میفهمند و جغرافیای ذهنشان از مدار آنتالیا و پاتایا خارج نیست، بقیه را هم به کیش خود میپندارند!

حمیدرضا زندی نوشت: عده‌ای مسلک و مرام روزنامه‌نگاری راقورت داده‌اند و یک آب خنک هم روش.اگرشماروزنامه‌نگاری چرا #مثل_شرق_دروغ_میگی وتمام مطالبت شده #جنسی_آنلاین و#شهروند_جنسی؟جریان دیاثت سیاسی،اخلاق را از این روزنامه‌هاو رسانه‌ها ربوده که امروزناموس خودرا به پای سرمستی خودبدنام میکنندوابایی هم ندارند

کاربر ابوحلما اما توییتی خطاب به رئیس جمهوری با این هشتگ منتشر کرد و نوشت: پرزیدنت روحانی دیروز فرمودن: «سیاه‌نمایی» زندگی مردم را به سمت سیاهی می‌بردیادمون نرفته دور اول ریاست ایشون در قوه مجریه به طور کامل به سیاه نمایی کارهای دولت قبل و توجیه برای کار نکردنشون اختصاص پیدا کرد #مثل_شرق_دروغ_میگی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x