تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گاف بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری من‌وتو را هم درآورد +تصاویر

  • کد خبر : 215503
  • 01 شهریور 1397 - 1:05
گاف بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری من‌وتو را هم درآورد +تصاویر

سوتی یکی از فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب آنچنان عجیب بود که واکنش مجری شبکه من‌وتو را در پی داشت.

گاف بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری منوتو را هم درآورد +تصاویربه گزارش «کمال مهر»؛ پروژه‌های کشته سازی و دروغ پردازی عناصر رسانه‌ای ضدانقلاب و شبکه‌های تلویزیونی معاند جمهوری اسلامی علیه کشورمان در سال‌های اخیر به قدری شدت یافته که این اقدامات به عضو جدایی‌ناپذیر و غیرقابل انفکاک این قبیل رسانه‌ها تبدیل شده است.

حتماً اذهان عمومی مردم اقدامات رسانه‌های بیگانه در وقایع سال۸۸ را فراموش نمی‌کند؛ برای نمونه، کم نبودند مواردی که اسم و اعلامیه‌ی فردی به عنوان کشته جریان موسوم به سبزها در فضای مجازی منتشر می‌شد، در حالی که وی نه دستگیر شده بود و نه فوت کرده بود و صحیح و سالم به زندگی عادی خود ادامه می‌داد.

هر چند با تلاش رسانه ملی در آن زمان و رسواکردن اقدامات خائنانه‌ی جریان رسانه‌ای ضدانقلاب، هوشیاری ملت ایران در مواجهه با این دست از شایعات و مسائل مربوطه فزونی یافت اما هنوز هم این جریان مغموم و شکست خورده، این شگرد جنگ روانی و دروغ‌پردازی را ترک نکرده و کماکان در این مسیر بی‌سرانجام در حرکت است.

به تازگی و در تازه‌ترین اقدام این جریان، علی جوانمردی روزنامه‌نگار ضدانقلاب و خارج‌نشین که با انتشار مطالب بی‌پایه و اساس در کانال و صفحه شخصی خود در فضای مجازی به دروغ‌پردازی علیه نظام اقدام می‌کند، با انتشار یک مطلب در کانال خود، گاف بزرگی را رقم زد.

وی با انتشار تصویر زیر در کانال تلگرامی خود نوشت:

“درخواست از سپاهیان و نیروهای اطلاعاتی!

جواد عسگری اهل رباط کریم در حوادث خرداد۸۸ دستگیر و ناپدید شده است. با فرستادن اطلاعات درست در مورد این قربانی مادری را از انتظار کشنده برهانید.”

گاف//سوتی     بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری منوتو را هم درآورد +تصاویر

پس از انتشار این مطلب کذب توسط جوانمردی، تعدادی از رسانه‌های معاند نظام آن را بازنشر کردند.

گاف بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری منوتو را هم درآورد +تصاویر

پس از انتشار این مطلب در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام جوانمردی و انتشار آن از سوی برخی افراد در فضای مجازی، صاحب تصویر فوق در تکذیب این موضوع، با انتشار یک استوری‌ در اینستاگرام خود نوشت:

خب مثل اینکه بنده بدون اینکه خودم هم مطلع باشم بعد از حوادث خرداد ۸۸ دستگیر و ناپدید شدم!

گاف//سوتی     بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری منوتو را هم درآورد +تصاویر

عمق این سوتی بزرگ و گاف رسانه‌ای وقتی بیشتر مشخص می‌شود که می‌بینیم فردی که توسط جوانمردی به عنوان جوان قربانیِ اهل رباط کریم که در سال۸۸ دستگیر شده و کماکان ناپدید است، معرفی شده، کسی نیست جز کسری غیاثی مجری شبکه منوتو! این گل به خودی ضدانقلاب آنقدر عجیب بود که صدای کسری غیاثی مجری شبکه منوتو را هم درآورد  و وی مجبور به انتشار استوری فوق شد. جالب است بدانید عکسی که جوانمردی آن را در کانال خود گذاشته، از این پست چندی پیش کسری غیاثی برداشته بود.

گاف//سوتی     بزرگ ضدانقلاب که صدای مجری منوتو را هم درآورد +تصاویر

گفتنی است پس از این رسوایی جدید ضدانقلاب، علی جوانمردی تمامی پست‌ها و مطالبی که در این خصوص در فضای مجازی منتشر کرده بود را پاک کرد تا از رسوا شدن بیشتر جلوگیری کند.

این اقدام علی جوانمردی بار دیگر اثبات کرد که وظیفه‌ اصلی جریان رسانه‌ای ضدانقلاب چیزی جز دروغ‌پردازی و انتشار شایعات کذب نیست. وی با این گاف بزرگی که داد، بیش از پیش نشان داد که جریان معاند نظام جمهوری اسلامی تا چه اندازه کثیف و دروغگو است و برای رسیدن به مقاصد شوم خود راهی جز درغگویی ندارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x