تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چگونه هنگام فروش تلفن همراه، اطلاعات خود را به طور کامل از آن حذف کنیم؟

  • کد خبر : 215341
  • 30 مرداد 1397 - 14:51
چگونه هنگام فروش تلفن همراه، اطلاعات خود را به طور کامل از آن حذف کنیم؟

اگر قصد فروش تلفن همراه خود را دارید، با انجام این مراحل دیگر نگران باقی ماندن اطلاعات خود در گوشی نباشید.

راه های حذف کامل اطلاعات از دستگاه های اندرویدیبه گزارش «کمال مهر»؛ بسیاری از افرادی که از تلفن های همراه استفاده می‌کنند، در هنگام فروش آن ترسی از باقی‌مانده اطلاعات در تلفن همراه خود دارند. روش های گوناگونی وجود دارد که این ترس را برای شما رفع می‌کند؛ اما یکی از ساده ترین راه ها که همه می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، استفاده از راهکار زیر است.

گام اول: اطلاعاتتان را رمزگذاری کنید

قبل از شروع به پاک کردن اطلاعات بهتر است آن‌ها را رمز‌گذاری کنید تا در صورت بازیابی، اطلاعات غیرقابل استفاده باشد. برای رمز‌گذاری وارد تنظیمات دستگاه شوید، سپس بخش Security یا امنیت را انتخاب و گزینه‌ی رمز‌گذاری تلفن همراه یا Encrypt phone را لمس کنید.

گام دوم: بازگشت به تنظیمات کارخانه

مراحل بازگردانی به تنظیمات کارخانه را انجام دهید، برای این‌کار در تنظیمات گزینه‌ی Backup & Reset را انتخاب و سپس بازگردانی به تنظیمات کارخانه را اجرا کنید. البته قبل آن از اطلاعاتی که لازم دارید یک پشتیبان تهیه کنید.

گام سوم: بارگذاری داده‌های بی‌مصرف

معمولاً مورد های اول و دوم کافی است، اما اگر قصد دارید امنیت بیش‌تری برای اطلاعات شخصی خود ایجاد کنید، حافظه‌ی تلفن همراه خود را پس از این‌که گام‌های اول و دوم را پر کردید با داده‌های جعلی مانند تصاویر، فیلم‌ها و البته دفتر‌چه‌تلفن جعلی پر کنید.

گام چهارم: مجدداً بازگشت به تنظیمات کارخانه

مجدداً وارد تنظیمات شوید و مراحل بازگردانی به تنظیمات کارخانه را انجام دهید. به این ترتیب، در صورتی که اطلاعات حافظه تلفن همراه شما، بازگردانی شوند، اطلاعات اصلی شما در میان اطلاعات جعلی که در گام سوم ایجاد کرده‌اید، پوشش داده شده‌اند و احتمال بازگردانی آن‌ها بسیار پایین است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x