تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

عکس العمل دختر خردسال به اعتیاد پدرش به موبایل +فیلم

  • کد خبر : 215353
  • 30 مرداد 1397 - 15:09

دختری که از اعتیاد پدرش به تلفن همراهش کلافه شده بود به طرزی جالب او را تنبیه کرد.

تنبیه پدر معتاد به موبایل توسط دختر خردسال + فیلم//به گزارش«کمال مهر»آلبرت اینشتین زمانی گفته بود : “می ترسم روزی فرار برسد که تکنولوژی روی ما اثر متقابل داشته باشد. در آن روز جهان را نسلی از نادان‌ها تشکیل خواهد داد.” اینشتین به درستی امروز را پیش بینی کرده بود. هنگامی که با دقت به رفتار و عادات برخی مردمان جهان می نگریم به درستی این سخن اینشتین پی می بریم؛ تکنولوژی امروزه بر همه چیز غالب شده است.

ما در اتاقی پر از انسان هستیم که هیچ یک از آنها با هم حرف نمی زنند. چرا؟ چون هر کسی یک گوشی تلفن همراه در دست دارد. بسیار خوب. بگذارید از زاویه دید دختر ۴ ساله یک رپر روسی ببینیم که تکونولوژی و موبایل چه بر سر ما آورده است.


بیشتر بخوانید:آبروریزی وزیر ورزش اوگاندا در ورزشگاه + فیلم


هنگامی که این رپر روسی به همراه دختر خردسال خود در یک قایق مشغول گذراندن تعطیلات  در سواحل ریویرای در جنوب شرقی فرانسه بودند اتفاق جالبی رخ داد.  الیسا، دختر این رپر که از مکالمه بی وقفه پدرش و بی توجهی او کلافه شده بود دست به اقدام جالبی زد. او پس از آنکه گوشی پدرش را از دستش گرفت آن را به داخل آب دریا پرتاب کرد.

ویدئوی این اتفاق جالب از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵٫۹ میلیون بیننده داشته است. انتشار  ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی کاربران آن را نمایشی و از قبل برنامه ریزی شده دانستند. البته، چه این ویدئو یک نمایش بوده باشد یا خیر، امید است یک هشدار جدی برای افرادی باشد که ساعات بسیاری را با تلفن همراه خود تلف می کنند و از عزیزان کنار خود غافل هستند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x