تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رمز موفقیت برانکو در لیگ برتر ایران چیست؟

  • کد خبر : 214482
  • 14 مرداد 1397 - 2:20
رمز موفقیت برانکو در لیگ برتر ایران چیست؟

برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موفق‌ترین سرمربی حال حاضر در لیگ برتر ایران است.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛ پس از گذشت اولین صدرنشینی پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکویچدر لیگ برتر ایران، این تیم توانسته است ۵۳ هفته صدرنشین این لیگ باشد و تنها در ۹ هفته از رقابت‌های لیگ برتر کشورمان، به سایر تیم‌ها اجازه صدرنشینی داده است.

رمز موفقیت برانکو در لیگ برتر ایران چیست؟

بسیاری به دنبال آن هستند تا بدانند تیم پرسپولیس پس از فراز و نشیب‌های بی پایان خود پیش از حضور برانکو، چگونه به این نتایج رسیده است و حالا برای چهارمین فصل متوالی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هجدهم می‌باشد.

بیژن ذوالفقارنسب تحلیلگر و بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره موفقیت برانکو در لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: مدیریت صحیح و صداقت برانکو در رفتار با بازیکنان رمز موفیت او است. بازیکنانی که تلاش می‌کنند و دارای مهارت هستند می‌توانند مورد حمایت این سرمربی قرار گیرند و آن دسته از بازیکنانی که بی نظمی کرده و تعهدات خود را به درستی انجام نمی‌دهند و غرور آن‌ها را در بر می‌گیرد، مورد تنبیه فوتبالی قرار می‌دهد.

ذوالفقار نسب گفت: برانکو نسبت به بازیکنان جوان و با تجربه و خوب تیم هیچ چشم پوشی ندارد و حتی اگر این بازیکنان در بهترین شرایط خود باشند، همانند محسن مسلمان بیرون از زمین خواهند ماند. در صورتی که این بازیکنان اصلاح شوند به سرعت به ترکیب تیم اضافه خواهند شد. این‌ها تماما نشان دهنده مدیریت خوب این سرمربی است.

رمز موفقیت برانکو در لیگ برتر ایران چیست؟

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با نیمک نشینی علیرضا بیرانوند گفت: برانکو تا بدین لحظه در چنین تصمیم گیری‌هایی ضرر نکرده است و بی شک در زمان مناسب که به نفع بازیکن و باشگاه باشد، او تغییر روش خواهد داد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار کرد: در این فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان شاهد لیگی متناسب و برابر خواهیم بود. اما بسیاری از باشگاه‌های کشورمان به دلیل مشکلات ارزی با مشکل مواجه خواهند شد و تیم‌هایی همانند پرسپولیس واستقلال در جذب بازیکن دچار مشکلات فراوانی خواهند داشت. اما پرسپولیس شاید بتواند با بازیکنانش امسال نیز مدعی اصلی قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر ایران باشد.


انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=214482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x