تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بیانیه کی روش درباره پست خداحافظی اش

  • کد خبر : 214397
  • 12 مرداد 1397 - 0:53

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پست دو پهلوی روز گذشته اش توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات کارلوس کی روش درباره پست دو پهلویشبه گزارش گروه ورزش«کمال مهر» کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به خبرنگار خبر آنلاین برای پست منتشر شده روز گذشته اش  در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه دادکه در زیر می خوانیم .

این پاسخ من وبیانیه من برای شفاف سازی همه مسائل است.

لطفا خوب و کامل ترجمه کن

برای اجتناب از هرگونه سوءتفاهم، گمانه زنی و شایعات که ممکن است باعث گمراهی افکار عمومی شود، دوست دارم این نکات را یادآوری کنم

۱- در ژوئن ۲۰۱۷، تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه صعود کرد.

۲- نه ماه بعد، در آوریل سال ۲۰۱۸، آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، به صورت علنی، خبر پیشنهادی برای تمدید قرارداد من را با همان شرایط و ضوابط قبلی، تا پایان جام ملتهای آسیای سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

۳- از زمان ارائه این پیشنهاد، من و آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، چندین جلسه وبحث تکنیکی در مورد نیازهای تیم ملی برای آنکه بتوان با موفقیت و درسطح توقعات و رویاهای تمام هواداران ایرانی به رقابت پرداخت، داشتیم.

۴- دراین جلسات،طرفین با هم مشخص کردیم وبه تائید و توافق رسیدیم که حقیقتا به چه چیزهایی برای پیشرفت نیاز است تا تیم ملی بتواند در چنین تورنمنت سطح بالایی موفق شود.

۵- درزمانی که فدراسیون در تلاش بود تا اولویت های تکنیکی و نیازهای توافق شده در طول ماه های اخیر را برآورده کند، به خاطر احترام وحق شناسی عمیقم نسبت به تمام هواداران ایرانی و بازیکنان تیم ملی و کارکنان، من هرگونه تصمیم گیری درمورد آینده حرفه ای ام را متوقف کردم.

۶- قرارداد من در روز ۳۱ جولای سال ۲۰۱۸ منقضی شد.

۷- امروز، دوم آگوست، حتی یکی از نیازهای تکنیکی شناخته ومشخص شده، به طور کامل توسط فدراسیون فوتبال ایران، پیاده سازی وبرآورده نشده است.

۸- متاسفانه، من مجبورم این گونه جمع بندی کنم که فدراسیون فوتبال ایران، یک بار دیگر می خواهد بدون آماده سازی تکنیکی مناسب و خوب، ریسک رویارویی و حضور در تورنمنتی بین المللی و سطح بالا مثل جام ملتهای آسیا را انجام دهد.

۹-با در نظر داشتن نکات مذکور و در شرایطی که وقت کمی داریم، کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم.

با تشکر

کارلوس کی روش


 

انتهای پیام/

منبع:خبر آنلاین

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=214397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x