تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

قبرستان‌هایی بدون جسد انسان که تاکنون ندیده‌اید +عکس

  • کد خبر : 214452
  • 12 مرداد 1397 - 1:50

قبرستان هایی عجیب و متفاوت در دنیا وجود دارند که بدون داشتن هیچ‌گونه جسدی حالا تبدیل به یک موزه دیدنی شده اند.

به گزارش «کمال مهر»؛ گاهی در دنیا مکان هایی یافت می‌شود که پس از گذشت سالیان سال تبدیل به موزه‌هایی دیدنی می‌شوند که انسان‌ها را وسوسه می‌کند تا برای کشف آنها پا به جاهای خطرناک بگذارند.

این مکان‌های مرموز و دیدنی که هیچ‌گونه جسد  و یا موجود زنده‌ای در آن یافت نمی‌شوند را می‌توان به قبرستان‌هایی تشبیه کرد که خالی از جسد است. در ادامه می‌توانید عکس هایی از این قبرستان‌ها را مشاهده کنید:

قبرستان کشتی ها ( The Train Graveyard )- موریتانی

در سواحل موریتانی چیزی حدود ۳۰۰ کشتی از کار افتاده مشاهده می‌شود که در امتداد ساحل رها شده اند. بندر نوادیبو مکانی است که در آن تعداد زیادی لاشه کشتی‌های قدیمی و از کار‌افتاده به چشم می‌خورد. از قدیمی ترین کشتی های این محل یک کشتی فرانسوی است که قدمت آن به دهه ۱۹۲۰ باز می‌گردد.

قبرستان‌هایی مخوف بدون جسد انسان+عکس

قبرستان هواپیما (The Airplane Graveyard) – آریزونا

در آنسوی شهر توسان آریزونا حدود ۴ هزار هواپیما و هلیکوپتر کشف شده است که به طور کاملا منظم در بیابانی چیده شده اند. با اینکه ورود به این منطقه سالیان سال ممنوع بوده اما امروزه بسیاری از افراد برای بازدید هواپیماها خود را به این محل می رسانند.

این مکان از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون به قبرستان هواپیما ها تبدیل شده است که تعدادی از هواپیماهای آن کاملا از کار افتاده و برخی نیز برای تعمیر به این مکان آورده شده است.

قبرستان‌هایی مخوف بدون جسد انسان+عکس

قبرستان قطارها (The Ship Graveyard) – بولیوی

در بیابان نمکی معروف بولیوی قبرستانی از قطارها کشف شده است که سالیان دور به دلیل وزش بادهای نمکی فقط بدنه ای زنگ زده از قطارها در آن دیده می‌شود. در این مکان تا چشم کار می کند باقی مانده هایی از قطارهای کلاسیک و قدیمی را می بینید که دیدن آنها برای هر بازدید‌کننده‌ای جالب توجه است.

قبرستان‌هایی مخوف بدون جسد انسان+عکس

شهر خودروهای قدیمی(Old Car City) – جورجیا

این مکان که از سال ۱۹۳۱  به پارکینگی از خودروها تبدیل شده چیزی حدود ۴هزار ماشین را در خود جای داده است. این موزه که مملو از ماشین های کلاسیک می‌باشد با غباری از گرد و خاک پوشیده شده و آنها را تبدیل به عتیق کرده و همچنین مورد استقبال گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار گرفته شده است.

قبرستان‌هایی مخوف بدون جسد انسان+عکس

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=214452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x