تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

  • کد خبر : 214358
  • 11 مرداد 1397 - 17:17
پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

در این گزارش به آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته جاری می‌پردازیم.

به گزارش«کمال مهر» هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به ۲ آگوست ۲۰۱۷ ( ۱۱ مردادماه ۱۳۹۷ ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

رتبه پنجم: انیمیشن « Teen Titans Go! To the Movies » / فروش : ۱۰ میلیون دلار

این انیمیشن به کارگردانی « آرون هوروث » ساخته شده است و در اولین  هفته اکران توانست مبلغ ۱۰ میلیون دلار فروش کند. صداپیشگان اصلی این انیمیشن « اسکات منویل » و « کرگ سایپیز » هستند. همچنین بودجه ساخت این انیمیشن ۱۰ میلیون دلار است.

داستان انیمیشن Teen Titans Go! To the Movies درباره پنج نوجوان است که آرزوی تبدیل شدن به قهرمانان واقعی با قدرت‌های شگفت‌انگیز را در ذهن می‌پرورانند و از این طریق قصد ورود به هالیوود و بازی در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی را دارند.

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

 رتبه چهارم: فیلم « هتل ترانسیلوانیا » / فروش : ۱۲ میلیون دلار

این انیمیشن به کارگردانی « گندی تارتاکووسکی » ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ ۱۲ میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این انیمیشن نیز ۱۱۹ میلیون دلار اعلام شده است. صداپیشگان اصلی این انیمیشن « آدام سندلر » و «سلنا گومز » هستند. همچنین بودجه ساخت این انیمیشن نیز ۸۰ میلیون دلار اعلام شده است.

در سومین قسمت از انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، دراکولا و خانواده‌اش با قایق تفریحی بسیار شیک  به یک سفر لوکس می‌روند. اما ظاهرا این تعطیلات رویایی قرار است تبدیل به یک تعطیلات جهنمی شود. مشکلات از زمانی آغاز می‌شود که میوس Mavis دختر دراکولا متوجه می‌شود که شخصیت دراکولا در دام عشق مرموز کاپیتان کشتی گرفتار شده است.

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

 رتبه سوم: فیلم « برابرساز ۲ » / فروش : ۱۴ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « آنتونی فاکوا » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ ۱۴ میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز۶۴ میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « دنزل واشنگتن » و « پدرو پاسکال » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز ۶۲ میلیون دلار اعلام شده است.

در دومین قسمت از فیلم برابرساز که در ادامه قسمت اول رخ می‌دهد، “رابرت مک‌کال ” (دنزل واشنگتن) که در اجرای عدالت چه برای ثروتمندان و چه برای مظلومان هیچ ترسی از خود نشان نمی‌دهد، با فردی  روبه‌رو است که حاضر است زندگی‌اش را برای هدفش فدا کند.

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

 رتبه دوم: فیلم « ماما میا: دوباره شروع شد » / فروش : ۱۵ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « اُل پارکر » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ ۱۵ میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز ۷۰ میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « مریل استریپ » و « آماندا سیفرید » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز ۷۵ میلیون دلار اعلام شده است.

در دومین قسمت از فیلم ماما میا که داستان پنج سال بعد از اتفاقات نسخه اول را بررسی می‌کند، سوفیا با زندگی مادرش بیشتر آشنا می‌شود و همچنین اتفاقات دیگری در حاشیه داستان اصلی رخ می‌دهند که باعث پیچ و تاب تماشاگر در هنگام تماشای فیلم می‌شوند.

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

  رتبه اول: فیلم « ماموریت غیرممکن: پرتگاه » / فروش : ۶۱ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « کریستوفر مک‌کوایر » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ ۶۱ میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « تام کروز » و « هنری کیویل » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز ۱۷۸ میلیون دلار اعلام شده است.

سری جدید فیلم ماموریت غیرممکن نیز مانند سری‌های قبلی به روایت ماموریت‌ها و اهداف ایثِن هانت می‌پردازد. اما این‌بار ماموریتی که هانت و هم‌تیمی‌های او در حال انجام آن هستند، ظاهرا طبق نقشه پیش نمی‌رود و همین موضوع داستان فیلم را می‌سازد.

گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=214358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x