تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دشمنان با رهبری آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را نابود کنند/ آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن، نتیجه تحریم رسوایی خودِ تو است

  • کد خبر : 213961
  • 02 تیر 1397 - 6:06
دشمنان با رهبری آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را نابود کنند/ آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن، نتیجه تحریم رسوایی خودِ تو است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: همه دشمنان با رهبری آمریکا دست به دست هم داده اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

 

 

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز پایتخت اظهار کرد: موقعیت امروز انقلاب بسیار حساس است و ما باید آن را درک کنیم. موقعیت امروز مردم انقلابی ایران، موقعیت احزاب در زمان رسول الله است. ما باید بفهمیم که دشمن همیشه دشمنی می‌کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم جهان اسلام که ایران انقلابی علمدار آن است اکنون با حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده است. همه دشمنان با رهبری آمریکا دست به دست هم داده اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری اینها دشمن انقلابی هستند که ایران را از حلقومشان بیرون آورد.

خطیب نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: دشمنان از همه امکاناتشان علیه انقلاب ما استفاده می‌کنند و ما باید حواسمان جمع باشد، ابزاری که آنها فراهم کردند فراوان است و البته مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدارکننده خطاب به مردم و مسئولان می‌‌فرمایند.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: دشمنان ما همچون آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی کم خیانت نکردند و کم ضربه نزدند، آمریکایی‌ها هزار فرزند را از مادرانشان جدا کردند و با این بهانه که اینها مهاجر هستند و این بچه‌ها حق ندارند با آنها باشند، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

موحد‌ی کرمانی افزود: باید بفهمیم که آنها دشمن ما هستند و مبادا گو‌لمان بزنند،‌ یک قلدرِ مغرورِ متکبر‌ و معتمد به نیروی جسمش‌ به نام عمرو‌بن‌عبدو‌د اکنون به میدان آمده و می‌خواهد تا کسی به جنگ با وی برود، اما آن یک نفر چه کسی است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: حضرت علی(ع) به جنگ با عمرو رفت و وی را به درک واصل کرد، اکنون هم همه دشمنان از تمام امکانات خود می‌خواهند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند، باید حواسمان باشد.

موحد‌ی کرمانی  اظهار کرد: ما امیدواریم این قلدر امروز هم همانند عمرو‌بن عبدود‌ که به دست علی آن زمان نابود شد، توسط علی زمان ما  نابود شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: اشکال اصلی این ستمگران این است که راه را گم کرده‌اند و کر و کور هستند، آنها فکر می‌کنند که دنیا در دستانشان قرار دارد و می‌توانند مخالفان خود را سرکوب کنند، اما آیا مگر تدبیر عالم به دست اینهاست، بلکه مدبر خداست.

وی تصریح کرد: نظام متقن‌ هستی بازیچه دست این افراد نیست و اهل باطل در انتظار حمله حق به آنها باشند، ‌ستمگران دست به آد‌م‌کشی و حمله به یمن،‌ فلسطین و مظلومان می‌زنند، به امید آنکه حکو‌متشان پایدار بماند، در صورتی که با همین ظلم‌ها حکو‌متشان نابود می‌شود.

موحد‌ی کرمانی ادامه داد: گاهی ظاهربین‌ها می‌گویند با این وضعیت کار ما به جایی نمی‌رسد، اما این افراد از دست پس پرده غافل هستند که برای مسلمانان و مستضعفان تدبیر می‌کند و برای ظالمان ذلت و خواری را به وجود می‌آورد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به داستان اصحاب کهف و مبارزه آنها با طاغوت زما‌نشان گفت: خداوند به آنها عزت داد،‌ افرادی که هنوز می‌گویید شاید بتوان به وسیله مذاکره با آمریکا مشکلی را حل کرد، آیات خداوند را بشنوید، زیرا باید از آمریکا با تمام وجود ‌متنفر و منزجر‌ بود.

وی ادامه داد: آمریکا غیر از جنایت، ظلم و ستم هیچ اقدام دیگری نکرده و به هیچ یک از وعده‌های خود هم عمل نکرده است و تنها به دنبال منافع خود حرکت می‌کند.

موحد‌ی کرمانی بیان کرد: اگر روحیه کفر به طاغوت و انزجار از آمریکا و بیزاری از ایادی‌ آمریکا در ما باشد خداوند به داد ما می ‌رسد، حساب ظواهر را نکنید، خداوند گاهی به صورت اعجاز به کمک می‌رسد.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر با خدا باشیم غم نخواهیم داشت، مگر در ماجرای طبس خداوند آمریکایی‌ها را نابود نکرد. اگر درست عمل کنیم، نباید نگران باشیم و خداوند با ما خواهد بود.

 وی تاکید کرد: بنده خطاب به ترامپ همان جمله‌ای را که حضرت زینب (س) به یزید فرمودند می‌گویم. حضرت زینب(س) خطاب به یزید اعلام کردند هر چه می‌خواهی در ضربه زدن،‌ اهانت و جسارت به ما و برادرم و همچنین اسرا‌ تلاش کن، اما بدان زورت‌ به نور سر خدا نمی‌رسد.

مو‌حدی کرمانی بیان کرد: آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن، نتیجه تحریم رسوایی خود تو است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x