تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

ثبت لحظه حضور شبح نوزاد در اتاق خوابش! + فیلم

  • کد خبر : 214011
  • 02 تیر 1397 - 7:03

زن جوان کانادایی که به صداهای عجیب اتاق خواب دخترش مشکوک شده بود با نصب یک دوربین با صحنه ای وحشتناک مواجه شد.

ثبت لحظه  حضور شبح نوزاد در اتاق خوابش! + فیلم//به گزارش «کمال مهر» ادعای عجیب مادر جوان کانادایی در خصوص مشاهده شبح نوزاد متوفی اش خبرساز شد. “ملیسا اسمیت” که به گفته خودش همیشه نسبت به مسائل ماورایی مشکوک بود پس از مرگ نوزادش در سپتامبر سال ۲۰۱۶ با وقایعی عجیب در خانه اش روبرو شد.

صداهای غیر طبیعی و عجیبی در خانه این زن جوان بویژه در شبی که او نوزادش را از دست داد شنیده می شد. او برای پی بردن به علت این اتفاقات عجیب تصمیم به نصب دوربین مدار بسته در خانه اش گرفت.

ملیسا در این خصوص گفت : ” دقیقا در شبی که نوزادم را از دست دادم، یکی از عروسک هایش در وسط اتاق شروع به حرکت کرد و نواختن موزیک به صورت خودکار شروع شد. اتفاق عجیب دیگر نواخته شدن درب اتاق خواب بود. اتفاقاتی که برای آن هیچ توضیحی نداشتم و برایم بسیار عجیب و غیرقابل باور بود.”

سرانجام ملیسا در تاریخ ۳۱ می با صحنه ای عجیب در اتاق خواب نوزادش روبرو می شود. خانه او در تورنتوی کانادا توسط نوزادی که هرگز بدنیا نیامده بود تسخیر شده بود. ملیسا با استناد به ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته به ثبت رسید ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی شد نوزاد دختر ۸ ماهه اش روی تختخواب دراز کشیده بود و در اتاق خواب حضور داشت. بنا بر ادعای ملیسا صورت دخترش کاملا در این ویدئو قابل مشاهده بود.”

ملیسا ادامه داد : ” من تا این زمان یک آدم شکاک به مسادل ماورالطبیعه بودم اما اکنون کاملا باور دارم که خانه ام توسط روح یک نوزاد تسخیر شده است. آیا این نوزاد همان دختر ۸ ماهه ای که از دست داده ام؟ هر کسی می تواند هر طور که دوست دارد بایندیشد”.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=214011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x