تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کی روش: برای دیدار رویایی با مراکش هیجان زده هستیم/ تحمل نمی‌کنم کسی بگوید ایران توانایی پیروزی ندارد

  • کد خبر : 213827
  • 25 خرداد 1397 - 6:21
کی روش: برای دیدار رویایی با مراکش هیجان زده هستیم/ تحمل نمی‌کنم کسی بگوید ایران توانایی پیروزی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای دیدار رویایی با مراکش هیجان زده هستیم و از همین الان لحظه شروع بازی را تصور می‌کنم.

کی روش: برای دیدار رویایی با مراکش هیجان زده هستیم/ تحمل نمی‌کنم کسی بگوید ایران توانایی پیروزی نداردبه گزارش   گروه ورزشی «کمال مهر» کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان  در نشست خبری پیش از بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: افتخار می کنم باردیگر در چنین فضایی حضور دارم. به رسانه ها خوش آمد می گویم و از رسانه ها و هواداران ایرانی به دلیل حضورشان در روسیه تشکر می‌کنم. از روسیه هم برای میزبانی تشکر می‌کنم. برای ماموریتی به اینجا آمده ایم که اهمیت زیادی برای ما دارد.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

برای دیدار رویایی با مراکش هیجان زده هستیم

او افزود: می‌خواهیم برای ایران فضای با احترامی ایجاد کنیم. بازی با مراکش نخستین دیدار ما است و همه می دانیم اولین دیدار همیشه خاص است. فوتبال یک ورزش خاص است و دیدار با مراکش رویایی است. برای این بازی هیجان‌زده هستیم و از همین الان می توانیم لحظه شروع بازی را تصور کنیم. ایران و مراکش تیم های خوبی هستند و بازیکنان خوبی هم دارند. مربیان آنها هم تلاش کرده‌اند.

فشار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای ما لذت بخش است

کارلوس کی روش درباره فشار رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: امکان ندارد به جام جهانی بیایید و فشار این رقابت ها را تجربه نکنید. وقتی به جام جهانی می روید باید تمام شرایط را بپذیرید. خوشحالم اینجا حضور داریم و باید فشار مسابقات را هم بپذیریم. قرار نیست این فشار مشکلی برای ما ایجاد کند و برای تیم هایی که آن را تحمل می کنند، ِلذت دارد. دنبال جشن گرفتن در روسیه هستیم و می خواهیم برای تعهدات و فداکاری های چهار سال اخیرمان جشن بگیریم.

باتجربه ای که دارم می گویم‌باید مراکش را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فوتبال ۲ رو دارد و برد بهترین روی آن است. تیم‌های پیروز از لحاظ روحی و اعتماد به نفس پیشرفت می کنند و شرایط خوبی دارند. با تجربه ای که دارم می گویم باید تیم ملی فوتبال مراکش را شکست دهیم و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم. باید فضا را مدیریت کنیم. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه بخش دارد. ابتدا مقابل مراکش و پس از آن با اسپانیا و پرتغال بازی می کنیم. این فشار طبیعی است و برای ما مشکل ساز نیست. می‌دانیم در بازی اول هر چهار تیم گروه برای رسیدن به پیروزی تلاش می کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

اینکه می گویند ایران توانایی پیروزی ندارد، غیرقابل تحمل است

او درباره جو موجود در اردوی تیم ملی اسپانیا پس از اخراج خولن لوپتگی و حضور او در رئال مادرید اظهار داشت: با کمال احترام باید بگویم شما باید اصولی سوال بپرسید. اگر صحبت هایم را سمت اسپانیا بازگردانم و نادرست حرف بزنم این امر بی احترامی به مراکش است. اسپانیا تیم خوبی است که همراه با پرتغال و مراکش از محبوب‌ترین تیم های جام و بهترین گزینه های صعود محسوب می شود اما ما هم ایران هستیم. با احترام کامل می پذیریم اسپانیا، پرتغال و مراکش از لحاظ تاریخی شرایط خوبی دارند بازیکنان آنها در تیم های اروپایی بازی می کنند اما تحمل نمی کنم کسی بگوید توان برد نداریم و قبول نمی کنم امیدمان را زیر سؤال ببرند. می‌خواهیم با محبوب‌ترین‌ها تیم ها رقابت کنیم. امیدوارم خدای فوتبال به ما کمک کند تا پیروز شویم و جشن بگیریم.

تیمی قوی، ماجراجو و البته شجاع هستیم

کارلوس کی روش درمورد اینکه سبک بازی تیمش نسبت به بازی دفاعی جام جهانی ۲۰۱۸ چه تغییری کرده است، گفت: تغییر تیم ما این است که بازیکنان جوان‌تر ما تجربه حمله و دفاع دارند. تیمی قوی و ماجراجو و البته شجاع هستیم. خودمان را برای این مسابقات آماده کرده‌ایم و برای جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ هم آماده هستیم.

  • بیشتر بخوانید:
  • ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور نکونام
  • فوربز: کی روش فوتبال اسپانیا و پرتغال را خوب می شناسد
  • کاروان تیم ملی فوتبال ایران راهی سن پترزبورگ شد + تصاویر

نکته مهم برای ما تفکر پیروزی حتی با بازی دفاعی است

او افزود: دیدگاه ما با سایر تیم‌ها تفاوتی ندارد. برخی تیم‌ها باید از مواضع خود دفاع کنند و ۹۰ درصد تیم‌ها در بازی با تیم‌های قدرتمندتر، دفاع می کنند. اگر لازم باشد این کار را انجام می دهیم تا به پیروزی برسیم چراکه تفکر برد اهمیت دارد.

باید منصفانه و البته با افتخار پیروز شویم

کارلوس کی روش درباره اینکه در صورت پیروزی برابر مراکش می‌تواند به اولین مربی تبدیل شود که تیم ملی ایران را به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی رسانده است، گفتم: امیدوارم ، هدف یک مربی و تیم در زندگی چیست؟ هدف بردن است اما زندگی در این دنیا برای بردن کفایت نمی‌کند. باید با بازی منصفانه و البته با افتخار پیروز شویم. این وضعیتی است که ما برای خودمان در جام جهانی انتخاب کرده‌ایم. از وقتی به دنیا آمدم و پدرم را دیدم، سعی کردم صادق، وفادار و البته پیروز باشم. باید منصفانه مراکش را شکست دهیم و با همین باور فردا به زمین برویم.

بازیکنانم نباید حتی با وجود پیروزی سرافکنده زمین را ترک کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم و البته برای همین امر در روسیه هستیم. برای پیروزی شانس داریم و می‌خواهیم این فرصت را جشن بگیریم. باید از دروازه مان دفاع کرده و در زمان لازم سریع تصمیم بگیریم. این امر ساده را به شاگردانم توصیه کرده‌ام و می‌خواهم آنها زمانی که زمین را ترک می‌کنند، سرشان را بالا بگیرند. نمی‌خواهم ببرند اما سرافکنده باشند. باید ببرند و سربلند از زمین بیرون بیایند. باید به خانه خود مردم ایران خوشحالی و افتخار ببریم چراکه اینگونه پیروز شدن ارزشمند است. باید این تفکر را داشته باشیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x